vrijdag 30 mei 2008

Mijn meiden....

Natascha en ik hebben van het feit dat onze mobiele telefoonabonnementen waren afgelopen gebruik gemaakt om allebei een nieuwe telefoon aan te schaffen.

En zoals gewoonlijk kleed je zo'n telefoon weer aan naar eigen smaak en believen.

Al jaren is een foto van mijn meiden op het beeldscherm van mijn telefoon het alternatief voor een verkreukte foto in de portemonee of het burgelijke "Denk Aan Ons" foto houdertje in de auto.

En wat blijkt.....??? De camera op de nieuwe telefoon maakt potverdrie nog mooiere foto's dan mijn normale digitale camera !!

Als bewijs de resultaten hier. Van mijn 2 oogappeltjes die hun vader zo trots houden.
Links Kim van 13, rechts Sam van 10......twee heel verschillende kids maar samen de perfecte kroost ;o)

Ik ben een gezegend mens !!!

greetz,
Harrie

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow dat zijn inderdaad geslaagde foto's van je parels van dochters. Welk type toestel heb je nu? Ben zelf ook wel weer eens aan wat anders toe. Ben wel gecharmeerd van de iPhone .... waarschijnlijk komt daar binnenkort een nieuwe versie van uit.

Harrie zei

Een Samsung U900 "Soul" alleen voor de naam wou ik m al hebben.
Een telefoon met Soul haha.

Dure foon, maar we hebben er een abonnement bij genomen dus gratis.
Nou ja, soort van gratis dan he.....uiteindelijk betaal je m toch.

Maar mooi dingetje die vooral goed doet waar die voor gemaakt is......bellen.

De Iphone is natuurlijk helemaal top met dat touch screen. En goed te combineren met je PC/Itunes.
Ben wel benieuwd of dat touch gebeuren beetje "hufterbehandeling" proof is.

De mijne heeft klein schermpje, eens kijken hoelang die het volhoud.

Greetz,
Harrie