dinsdag 6 mei 2008

Liefde Is Leven....


Veel respect aan broeder Rene Clemens voor het raden van de ZEER moeilijke opgave van gisteren.
Niet iedereen kent Saltwater van Julian Lennon. ;o)
Kijk hier voor de oplossing en om de tekst over de muziek te leggen.

Overigens is de competitie leuk, maar ik wil wel kwijt dat ik zelf de tekst op zich zelf ook erg geslaagd vind.


Maar alle hemelse connecties tot de antwoorden zijn weer verbroken, he he, dus geheel fair en zonder hints op naar nummer 6.

Over liefde en leven.
Over hoe liefde leid tot leven.....wat weer leid tot liefde....de mooiste vicieuze cirkel ter wereld.
Good Luck & Enjoy !!


Liefde Is Leven

Meisje, liefde is leven
Je moet het geven
Meisje, kom laat het zweven
’t Duurt maar even

Alles is ok
Liefde is leven
Alles is ok

Meisje, liefde is leven
‘t Laat je streven
Liefde,oh laat het beven
Naakt verweven

Alles is ok
Liefde is leven
Alles is ok
Liefde is leven

Engel, liefde is leven
Blijf vergeven
En blijf beleven
Blijf er om geven
De rest om ‘t even
Liefde is leven

Alles is ok
Liefde is leven
Alles is ok
Liefde is leven


Greetz,
Harrie

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja de 'hemelpoorten' zijn weer dicht ..... kortom ik heb geen flauw benul ..... ik sla maar een slag 'Huilen is voor jou te laat' .... van Corrie en de Rekels :-)

Harrie zei

Altijd voor een hint ??
Ik zeg 'praat'......2x


Greetz,
Harrie

WJ Slaats zei

Life's what you make it Talk Talk

Ik heb weinig hulp nodig hoor :-))))

Harrie zei

Blijft de vraag, wist je het zonder of juist DOOR de hint ??

Mannen ik heb de prijzen al klaar liggen, nog 2 opgaves te gaan, en de huidige moet ook door meneer De Koeijer te raden zijn.

Gareetz,
Harrie

Anoniem zei

Ik blokkeer door de druk die deze competitie met zich meebrengt .... ik ben slechts een eenvoudige muziekliefhebber die weinig van bandnamen en songs af weet. Ik haak af ..... ik weet het gewoon niet. Kortom ik laat dit spel over aan de veertigers die deze weblog bezoeken.

Harrie zei

Dan ben jij misschien de persoon die de teksten kan beoordelen zonder vooroordelen, of gewoon van ze kan genieten....

greetz Bro'
Ikke ;o)