woensdag 7 mei 2008

Mijn Lieve Meid

En weer gaat de eer naar meneer.....Slaats !!!!!!!!!!
En hij word een beetje overmoedig want hij verwerpt alle toekomstige hints..... ghe ghe ;o)

Oplossing van Liefde Is Leven, Life's What You Make It van de band Talk Talk.
Check het nummer hier.

Een kadans zo sterk dat het wel een mantra moet oproepen.
Dat was Leven Is Liefde, maar er rijmt maar verrekt weinig op liefde, dus draaide ik het om.
Kan ook wat mij betreft.

De op een na laatste hertaling entry, is er een die een 50 er ook zou moeten kunnen raden.
Over tot over je oren verliefd zijn.......op een hele, HELE lieve meid.
Have Fun & Enjoy !!

Mijn Lieve Meid

Mijn lieve meid
Je bent een kind van de zon en de lucht
En de blauwe zee
Mijn lieve meid
Overal neem ik je liefde met me mee

Je bent het antwoord op al mijn vragen
En wacht maar af
Ik ga je zeggen dat ik je lief heb
Tot aan het graf
Blijf me verbazen tot aan het einde alsjeblieft
Mijn lieve meid
Ik ben zo verliefd

Laat de bel gaan
Laat de gong slaan
Andere mannen schelen me geen zier
Laat de bel gaan
Laat de gong slaan
Want de man voor jou wacht hier
Want de man voor jou wacht hier

Mijn lieve meid
Je bent een kind van de wind en het bos
En het groene gras
Mijn lieve meid
Er was een tijd dat ik dacht
Dat er niemand voor me was

Maar het antwoord op alle vragen
Bleek jij te zijn
Onze liefde is voor eeuwig
Dat houd me klein
Blijf me verbazen tot aan het einde alsjeblieft
Mijn lieve meid
Ik ben zo verliefd

Laat de drums slaan
Zet muziek aan
Sinds ik haar ken ben ik pas echt vrij
Laat de drums slaan
Zet muziek aan
Want de meid voor mij ben jij
Want de meid voor mij ben jij

Mijn lieve meid
Je bent een kind van de maan en het licht
En het zachte strand
Mijn lieve meid
Ik ben met jou in een stukje hemel aanbeland

Je bent het antwoord op al mijn vragen
Dat blijkt steeds weer
Dus blijf ik zeggen dat ik je lief heb
Wel duizend keer
Blijf me verbazen tot aan het einde alsjeblieft
Mijn lieve meid
Ik ben zo verliefd
Mijn lieve meid
Ik ben zo verliefd
Greetz,
Harrie

9 opmerkingen:

Harrie zei

De 1ste hint:
Een vleugje Frans..

WJ Slaats zei

Ok ik ga er mee verder....

Harrie zei

Voor het eerst zit er meer dan 24 uur tussen plaatsen en raden.

Maar nieuwe dag is nieuwe hint.

"Hippie Hit"

Succes,
Harrie

Harrie zei

Hint 3: "Geen koffie kransje"

Harrie zei

Hint 4 (en tevens laatste hint ;o) ):
Hollands 60's bandje

Morgen gaat de laatste hertaling erin !!

Succes nog even en greetz,
Harrie

WJ Slaats zei

nee ik kom er niet uit ondanks de hints ;-((

WJ Slaats zei

My Belle Amie Tee-set!!!!!!!

Dus toch nog op de valreep

Willy

Harrie zei

HaHaaaaaaaaa !!!!!

Top Willy !!!!!!!!

Anoniem zei

Je bent echt briljant Willy! Ik snap inmiddels dus NIETS meer van deze quiz. Krijg ik warempel vandaag een prachtige prijs in de bus!!! Ik een prijs??? God ... en Harrie ... zijn mij genadig :-))