zaterdag 24 mei 2008

Passie.....

Dit blog zou zijn naam niet verdienen, als ik mijn nick name "Dirty" niet zeker EENS per jaar eer aan zou doen.
Dus schreef ik iets over passie.
De lijfelijke variant.
Ik laat volledig in het midden of het onderstaande uit eigen ervaring is of dat het meer de wens is die de vader van de gedachte blijkt.....;o)

Enjoy Passie.......in iedere vorm mogelijk, maar allereerst maar eens via de volgende tekst !!!!!!
Passie

Ik wil wel elders kijken
Maar ik zie alleen die kont
En wat de rest betreft
dat lijkt me wel gezond
Ik smelt niet in de hand
Maar wel in de mond
Kom op mijn lieve meid
zet het vuur in de lont

Oh laat ons samen komen
Het liefste aan het eind
Breng jij een lading passie meid
Breng ik een dirty mind

Kan best wel heel wat hebben
Maar dit had ik niet verwacht
Het lijkt zo heet en hard
Maar God het is zo zacht
Laat me alles zien meid
Wat is meegebracht
Als jij het kunt geven
Wil ik de hele nacht

Oh laat ons samen komen
Het liefste aan het eind
Breng jij een lading passie meid
Breng ik een dirty mind

Het is tijd voor een party
Kama Sutra in de keet
Wat je me ook opdient
Het is me nooit te heet
Geef me maar schuldgevoel
Tot het aan me vreet
Geef het me niet cadeau
Maar werk me in het zweet

Oh laat ons samen komen
Het liefste aan het eind
Breng jij een lading passie meid
Breng ik een dirty mind

Gooi alle remmen los meid
Breng mijn passie maar tot staan
Vrij met me overdag
En in de volle maan
Ik wil alles hebben
Tot het gaatje gaan
Als je met me klaar bent
Begin van voor af aan

Oh laat ons samen komen
Het liefste aan het eind
Breng jij een lading passie meid
Breng ik een dirty mind


Greetz,
Harrie

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja passie ..... inderdaad een van de meest bezongen onderwerpen ..... maar ik vond het thema '5 voor 12' aansprekender ..... maar wellicht is dat oude mannen gepraat :-)

Harrie zei

Hahaha, je bent toch nooit te oud voor passie Rene, zelfs die lijfelijke variant niet.

Maar je hebt gelijk het fladdert alle kanten op en op die manier zal het verschillende mensen op verschillende vlakken aanspreken denk ik.

En ik heb weer wat sexuele spanning ontladen zonder Natas' lastig te vallen ghe ghe ghe ;)

Anoniem zei

mijns inziens wordt zo'n tekst aansprekender als er meer terughouding is zit .... er blijft dan meer te raden over .... zo expliciet dit onderwerp behandelen draagt het risico van platheid in zich

Harrie zei

Wat in dit geval ook een beetje de bedoeling was hoor.
Tikkie banaal, vleugje plat......gelijk aan een dirty mind zullen we maar zeggen.

Moet in zijn geheel niet de overhand hebben, absoluut niet zelfs, maar zo af en toe wel lekker.

Greetz,
"Dirty" ;o)

Anoniem zei

Oké in dat geval heb je de spijker op de bekende kop geslagen :-)

WJ Slaats zei

Laat je dirty mind maar eens kraken en bezoek mijn weblog. Er ligt een (niet zo'n grote) uitdaging voor je klaar: een hertaling van een bekende Engelse song, nu in het Nederlands...ik schat je in dat je er één minuut over doet om hem te raden :-)))

WJ Slaats zei

Je bent een held. Goed hoor Harrie!

Weet dat ik je blog regelmatig lees en er veel plezier aan beleef!

Willy