zondag 4 mei 2008

Dansen Met Pijn In Mijn Hart


Zo de eerste oplossing is binnen.

Inderdaad, "Hou Vol, Geloof" was een hertaling van het Journey nummer "Mother Father".
Voor wie nog wil stoeien met de tekst over het origineel, ik kon alleen een gave live-versie vinden.
Klik hier voor de clip op You Tube.

Misschien moet ik wat minder scheutig zijn met hints hehehe ;o)

Het volgende nummer, "Dansen Met Pijn In Mijn Hart" volgt weer netjes de grote lijn van het origineel.
Op zo'n manier dat mijn Hollandse tekst gezongen onder de officiƫle clip, naar mijn idee, weer feilloos past.

Wat betreft de hint (toch maar wel) wou ik me maar beperken dat het wel weer een nummer voor 40-ers is en minder voor 50-ers.
De titel moet het dan niet al te moeilijk maken.


Dansen Met Pijn In Het Hart
Dansen met pijn in het hart
Huilend om het leven dat ik heb gehad
Dansen met pijn in mijn ziel
Denkend aan de liefde waar het doek voor viel

’T is tijd en ik rij naar huis terug
Zo koud, rillingen langs mijn rug
De man op de radio schreeuwt het uit
’T is over, ’t is over

Dansen met pijn in het hart
Huilend om het leven dat ik heb gehad
Dansen met pijn in mijn ziel
Denkend aan de liefde waar het doek voor viel

’T is laat, ik ben met mijn lief alleen,
Een toost op de storm om ons heen
Ons lied, en we vrijen tot het eind
’T is over, ‘t is over

Dansen met pijn in mijn hoofd
Denkend aan de liefde waar je in geloofd

’T is tijd, en we liggen bij elkaar
’T is tijd, maar wat maakt het me nu nog uit

Dansen met pijn in het hart
Huilend om het leven dat ik heb gehad
Dansen met pijn in mijn ziel
Denkend aan de liefde waar het doek voor viel
Dansen met pijn in mijn hart

greetz,
Harrie

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik haak weer af!!! Ik ben een vijftiger .......!

WJ Slaats zei

Deze wist ik direct:Dancing with tears in my eyes. Ultravox


:-))))


Willy

Harrie zei

De lat gaat omhoog Willy, geen hints meer !!!!!

Greetz,
Harrie ;o)

Anoniem zei

Ja hoor .... 'de lat omhoog' ..... 'geen hints meer' ..... ik haak TOTAAL en voor eeuwig af :-((((((((

WJ Slaats zei

Ik ga de uitdaging aan! Kom maar op met die tekst :-)))))