woensdag 9 april 2008

En ik dan....????

Wanneer mensen erop uit zijn om een ander tot de grond toe af te breken, dwars te zitten, of uit puur eigen belang, domheid of desintresse je volledig opbranden, realiseren ze zich 1 ding niet.

Je raakt niet alleen die persoon met je beslissingen of je geroddel of je gekonkel.......je raakt misschien wel een heel gezin.

Mijn gezin heeft ook wel eens te lijden onder druk van buitenaf.


En dus zei mijn lieve vrouw een tijdje terug....."Je schrijft over iedereen en van alles, maar wanneer ben ik eens aan de beurt op je weblog ??"
Uiteraard als grapje bedoeld, maar ze had wel gelijk.
Alles wat ik schrijf zou ze op zichzelf mogen en kunnen betrekken, maar uiteindelijk staat er nergens "Voor Natascha"....
En die verdient het om ook wel eens in het zonnetje te staan.
Want ze doet erg haar best voor ons gezin.

Dus is het onderstaande epos voor mijn lieve vrouw, voor Natascha.

Het hete lang "Voor De Allerliefste" maar sinds een uur heb ik het omgedoopt tot "Blijf Bij Me"

Ik ben alleen maar sterk
omdat JIJ het bent
dat weet iedereen
die me een beetje kent

Ik word er niet gek van
Ga niet door het lint
Enkel omdat ik
Bij jou mijn doel hervind

Ik wil me aan je lijf verwarmen
Rust hervinden in je armen
Alle uren bij mijn lief zijn
Mijn ziel herwinnen in jouw bijzijn

Ik ga alleen maar door
Zonder een echt doel
Omdat ik de steun
Van jou, mijn engel, voel

Ik vecht nog steeds voor ons
Voor een beter iets
Want echt zonder jou
is het werkelijk niets

Ik wil me aan je lijf verwarmen
Rust hervinden in je armen
Alle uren bij mijn lief zijn
Mijn ziel herwinnen in jouw bijzijn

Laat me nooit meer gaan – blijf bij mij
Blijf hier naast me staan – aan mijn zij
Want er is niets meer aan – blijf bij mij
Zonder mijn zuster Maan – oh vrij met mij

Ik wil me aan je lijf verwarmen
Rust hervinden in je armen
Alle uren bij mijn lief zijn
Mijn ziel herwinnen in jouw bijzijn

Greetz,
Harrie

Geen opmerkingen: