donderdag 17 april 2008

The day after....

Het was gisteren een onverwachte TOP-dag...
Natascha had onverwacht een paar mensen die de laatste tijd erg veel voor me betekent hebben uitgenodigd voor een gezellige avond.

Met Rene, Rob en Moni werd de 40ste verjaardag er niet een die tussen neus en lippen door gevierd werd.
Dank jullie voor een heel goed gevoel !!!

En Natas' bedankt voor deze echte super verrassing.
IK VOEL ME TOP vandaag ;0)

40 klinkt zeer beslist ouder dan het voelt.

Coming Up:
teksten die langzamerhand wat zullen opvrolijken als ik me niet vergis (en een beetje op mijn gevoel af mag gaan).
Over Passie, Geld, Millieu, Verandering, Opnieuw Beginnen......

En zelf mijn eerste poging tot een verhaal....
Een uit mijn fantasie ontsprongen Chinese Volksvertelling getiteld De Fluitende Monnik En De Boer.
En de nodige aandacht weer aan muzikale ontdekkingen en/of reviews.

It's time to start LIVING again !!

Cheerio & Greetz,
Harrie

Geen opmerkingen: