zaterdag 6 december 2008

Buitenkans (Muziek liefhebber lees deze !!!)


Echte muziekliefhebbers hebben een buitenkans voor zolang het duurt.
Zanger Damian Wilson, momenteel zanger van de band Threshold, stelt zijn hele solo ouvre beschikbaar op http://www.damianwilsonmusic.com/ .

Zijn prachtige met kleine bijna akoestische nummers gevulde debuutalbum Cosmas,
Disciple geschreven voor zijn kinderen en zijn gezin,
het meer met een band gespeelde Live In Rehearsal
en zijn nooit officieel uitgebrachte Commune


4 prachtige albums, met luisterliedjes en prachtige teksten.
Ik heb het eigenwijs onder Prog Rock gecatagoriseerd, maar het is zoveel meer dan dat.
Het is vooral mooi.
Zijn nummers When I Leave This Land en Homegrown (beiden van Cosmas) bezorgen me nog steeds kippenvel.
Dit is de man die mij zanglijnen leerde zingen als in het nummer Lifeline.

Je kunt de albums tijdelijk downloaden op MP3 en Wav formaat, en Damian vraagt er slechts een vrijwillige donatie voor (mag dus ook niks zijn) en dat je mensen attent maakt op zijn muziek.

Ik vind deze man zo onvoorstelbaar goed, zo'n ongelooflijk talent dat ik het uit wil schreeuwen:
Ga naar zijn site, Download zijn albums en geef jezelf een kan om fan te worden van Damian !!

Deze man verdiend een kans !!!!!! ABSOLUUT !!
Laat deze kans niet schieten !! Het is maar tijdelijk !!

http://www.damianwilsonmusic.com/

Enjoy the music.

Greetz,
Harrie

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow dit is te gek. Ik wist dat je dol bent op deze artiest. Nu is dit moois gratis te downloaden. Dat heb ik uiteraard gedaan en luister nu naar de eerste songs. Ronduit hartverwarmend. Dank voor deze geweldige tip!!

Ik zie je gauw 'in real life',

René

Anoniem zei

En ik zeg nu reeds na paar songs te hebben beluisterd: Geweldig, hartverwarmend! Hiervoor is muziek bedoeld .... het aanraken van de ziel.

René

B-Roppie zei

Hoi Singert,

Ken het nog niet, wel alles gedownload, ga er zeker naar luisteren.
Thanx voor de tip.

Grtz,
Bazzie