zondag 29 maart 2009

Trekkoordje....

Het schrijfgedeelte in mij erg druk is met het schrijven van Engelse teksten voor een volledige CD van Rob en Harrie (een duo 'yet to be named').
De Bassman en ik hebben besloten er een hobby-matig zij-projektje van te maken vol creativiteit en gezelligheid.

Engelse teksten publiceer ik in principe bij de demo's als die er zijn, dus hoewel ik erg veel produceer is dat voorlopig allemaal nog niet te lezen voor het grote publiek.

Maar gelukkig glipt er af en toe nog iets Nederlands tussendoor.
Zoals "Trekkoordje".

Is het een briljant kinderliedje ???
Een melig niemandalletje van een verveelde schrijver ???
Een onontdekte Carnavalskraker ??

Oordeelt U zelf.
Hier krijgt niemand het meer uit zijn hoofd ;o)


Trekkoordje

Trekkoordje
Trekkoordje
Ik vraag me af wat stoort je (2x)

Ik trek je steeds weer op en neer
Maar het lampje brand niet meer

Trekkoordje
Trekkoordje
Ik vraag me af wat stoort je


Trekpopje
Trekpopje
Je hebt een zielig kopje (2x)

Ik trek je steeds weer op en neer
Maar het popje springt niet meer

Trekpopje
Trekpopje
Je hebt een zielig kopje


Trekrotje
Trekrotje
Ik heb je in het snotje (2x)

Ik trek je steeds weer heen en weer
Maar het rotje knalt niet meer

Trekrotje
Trekrotje
Ik heb je in het snotje


Trekdropje
Trekdropje
Kom op nou waarom stop je (2x)

Ik kauw al uren op en neer
Maar de smaak bevalt niet meer

Trekdropje
Trekdropje
Kom op nou waarom stop je


Trekzalfje
Trekzalfje
Doe mij maar weer een halfje (2x)

Ik trek m steeds weer heen en weer
Maar dat doet behoorlijk zeer

Trekzalfje
Trekzalfje
Doe mij maar weer een halfje

Greetz

Harrie (en Sam)

6 opmerkingen:

René zei

WAANZINNIG ... dit is nu reeds DE HIT van 2009 ... wow BRILJANT!!!

Anoniem zei

geweldig Harrie. leuk filmpje ook. Deed me ergens wat denken aan 'een beetje" van Corry Brokke (?).

greetz

willy

Harrie zei

Mede namens Sam, mijn briljante side-kick, bedankt mannen !!

Denk dat Sam uitleggen wie Corry Brokken was iets te lastig word maar ik zal zeggen dat dat een soort Nederlandse Britney Spears was......lang, HEELLLLL LANG geleden ;0)
ghe ghe

Groetjes,
Harrie

René zei

Corry Brokken ... de naam zegt het al 'een brok van een vrouw'.

Anoniem zei

Mannen, het was natuurlijk Teddy Scholten. Mijn fout, want zij was een soort Christina Aquilera in de jaren 50. Helemaal mijn type:

http://www.youtube.com/watch?v=fxdHYVYtkbM

Luister vooral naar het refrein :-))

Harrie zei

Ach wat scholt het ?? ;o)

Wat lijkt me het gaaf om Trekkoordje op te nemen met zo'n Amerikaans Big Band geluid er achter.
Blazers en zo.
GAAAAAFFFFF!!!!!!!

Greetz,
Harrie