woensdag 1 april 2009

Het roer gaat om !!

Ik ben het gewoon zat.
Al die zoetsappige liedjes over liefde, drama's met vrouwelijk schoon en verloren relaties.
Onzin allemaal.

Let's face it, het zijn allemaal zeurpieten die vrouwen, bah !!
Ik heb de teksten die ik nog had, zoals Cyndi, allemaal gedelete, en schrijf vanaf nu alleen nog maar over de ware aard van de vrouw.

En een goed begin is het halve werk.
Hier is "Gezeur" !!

Enjoy it mannen !!!!!
Ze was een dame met een gril
Die bek stond nooit eens even stil
Het was een eindeloos gezeik
Frustreerde zelfs een doofstom lijk
Reageerde steeds pre menstrueel
Het werd me stilaan veels te veel
Dus ik verschoot spontaan van kleur
Altijd dat duf gezeur zeur zeur

Mijn God het hield echt nooit meer op
Steeds dat gezever aan mijn kop
Ik mocht niet dit en kon niet dat
Ik was te dom en was te plat
Oh en ik hield me niet meer koest
Toen ik ineens ook dingen MOEST
Dus wees ik haar beslist de deur
Haar en haar dom gezeur zeur zeur

Ik zeg de grens was echt bereikt
Van wat ik hebben kon zo blijkt
Die graftak motor ging maar door
Beschadigde zelfs mijn gehoor
Maar ook al hoorde ik dan slecht
Die schuimmuil ging gewoon nooit weg
Net als haar penetrante geur
Steeds weer dat fuck gezeur zeur zeur

Want ze bleef maar steeds weer komen
Voor mijn deur en in mijn dromen
Dus ik heb haar afgeschoten
Heb daar stiekem van genoten
Haar in een stevig blok beton
Gedumpt daar waar het ooit begon
En hoewel ik geweld afkeur
Hoor ik nooit meer gezeur zeur zeur

Greetz,
Harrie

3 opmerkingen:

Harrie zei

Nee hoor, grapje. 1 April en zo ;o)
Er gaat geen roer om, er is niks weg gegooid en ik vind de andere sekse nog steeds best wel lief.

Mochten er echter mensen zijn die de tekst op therapeutische basis in een persoonlijke situatie willen gebruiken.......b my guest.

Harrie ;o)

Anoniem zei

:-(( ik vond het één van je beste teksten. Heel therapeutisch :-)))

Willy

Anoniem zei

En toch.........

Diep in ons hart....

Wij zogenaamde vrije jongens...

ergens heel diep (nou ja diep?) in ons onderbewuste.....

Ach, ik droom maar wat.
Heb ook een goed leven met m'n maatje en voor het klagen oven m'n maatje heb ik mijn vrienden.
En Willy heeft gelijk toch wel heeeeeeel therapeutisch.

Grtz,
Bazzie