donderdag 5 maart 2009

Finder Keeper

Het tweede nummer dat Rob en ik hebben opgenomen als demo, is er een met een raar verhaal.
Geschreven in een melige redelijk aangeschoten staat, is het nog een wonder dat dit eruit gekomen is ;)

Ik zat een tijdje terug te borrelen met onze 'huisgeit' en vriendin Irina, waar, na een redelijke inname van pretverhogende spiritualiteiten, ook nog een uiterst melige en vooral nachtelijke sms conversatie met Rob door mij begonnen werd.

En ondertussen schreef ik stukje bij beetje dit nummer.

Of het mijn vrouwelijke hormonen waren die wilden bewijzen dat ik 3 dingen te gelijk kon, of een vlaag van losgeslagen dronken inspiratie....ik weet het niet.
Het eindresultaat gaat over dat puzzelstukje vinden wat precies bij je hoort en nooit meer loslaten......denk ik ;o)

Of zoals de Engelsen het zeggen Finder Keeper. Luister o.a. hier.
Enjoy !!

Finder Keeper

I never thought
That I would see
A pretty girl
Like her with me
But when she took
Me by surprise
She took my heart
With bright blue eyes

Finder,
Keeper
I’ll never ever leave her
Finder,
Keeper
I’ll never ever leave her

She moved my soul
And mercy me
She showed me life
When she found me
My brain it screams
Don’t let her go
You need her badly
You love her so

Finder,
Keeper
I’ll never ever leave her
Finder,
Keeper
I’ll never ever leave her

Come on get up
You better move
The emperor
Has a new groove
She’s way to good
Way to clever
Not to share this
Love forever

Finder,
Keeper
I’ll never ever leave her
Finder,
Keeper
I’ll never ever leave her

Greetz,
Harrie

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Maak van "You need her bad" even "you need her badly" en je hebt een geweldig (ook grammaticaal) nummer!

Willy

Harrie zei

Gedaan.
Nou nog even kijken of het er qua zingen in past, maar ik geloof het wel.

Thanx Willy !!

Anoniem zei

Leuk, prima nummer. Een album in wording!