zaterdag 14 maart 2009

Dubbelzinnig


Op het moment dat ik voor de CD van Rob en mij bezig ben met iets wat de werktitel heeft meegekregen "The Dirty Song", is het een mooi moment om een Nederlandse tekst met een gelijke strekking te publiceren.

Per slot van rekening blijf ik "Dirty Harrie" en is dit "Dirty Harrie's Blog".
En die bijnaam heb ik niet gekregen omdat ik me zelden douche o.i.d. ;o)


De titel van onderstaand stukje provocerend proza was eerst "Maak 'M Hard", maar dat lag er, volgens mijn lieftallige echtgenote, iets te dik bovenop.
Dus werd het "Maak Het Hard".

Zij die teer van hart zijn kunnen beter een blogje overslaan ;o)

Voor de rest.......Enjoy !!!
Maak Het Hard

Ze zegt ik zal je krijgen
Ruk de kleren van je lijf
En als ik met je klaar ben
Is je lichaam beurs en stijf

Dat is een dapper statement
Dat je hier op tafel legt
Maar ik ben er klaar voor
Dus deze jongen zegt:

Maak het hard
Maak het hard
Doe je ding maar
Ongestoord
En maak het hard

Maak het hard
Maak het hard
Voeg de daad maar
Bij het woord
En maak het hard

Ze zegt viva la libre
Kom en breek met alle sleur
Als voor om is gesloten
Neem gewoon de achterdeur

Als je tegen je verlies kunt
En je wil er krom voor gaan
Dan ben ik er nu klaar voor
Om lekker nat te gaan

Maak het hard
Maak het hard
Doe je ding maar
Ongestoord
En maak het hard

Maak het hard
Maak het hard
Voeg de daad maar
Bij het woord
En maak het hard

Het is beslist een feit
Dat deze mooie meid
Mijn dubbelzinnigheid
Met vuur en zwaard bestrijd

Maar lukken gaat dat niet
Ik blijf een stuk verdriet
Die in alles wat hij ziet
Altijd iets extra’s giet
Ik…

Maak ze hard
Maak ze hard
Al mijn woorden
Ze zijn waar
Ik maak ze hard

Maak ze hard
Maak ze hard
Al mijn daden
Komen klaar
Ik maak ze hard


Greetz,
"Dirty" Harrie

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oké, u noemt zich Dirty Harrie, een intrigerende nickname. Ik kan niet anders zeggen dan dat u uw alter ego middels deze tekst naar grote hoogte hebt gestuwd. Een vraag tot besluit: weet u 100% zeker dat u deze tekst op het web wilt hebben?

Harrie zei

Geachte mijnheer Freud,

In zaken van de kinky aard raadpleeg ik altijd mijn lieve vrouwtje, en die ging akkoord.

Volgens haar kon deze bijdrage mijn toch al in duigen liggende reputatie niet nog verder verpesten.

Kortom, ik zeg volmondig ja tegen deze tekst.
Of was dat nou mijn vrouw die met volle mond ja zei ??

Dirty harrie ;o)

Anoniem zei

Dan wens ik u succes en zelfs mijn zegen toe, ook al gelooft een Freudiaan niet in het opperwezen.