dinsdag 1 september 2009

Even adempauze..... (Luis In Je Pels)


Zo.
Een nieuwe maand en even bij komen van al het Blues Based geweld.
De vakantie is nu echt voorbij, en het werk en school beginnen weer hun plek op te eisen in de dagelijks routine.

Dus ik heb minder tijd om achter de PC te werken.
En mijn lieve gezin wil ook wel wat meer van me zien dan alleen mijn rug.


Bovendien komt er ook zat om over te schrijven aan.

Zo staat X-treme Midlife aanstaande zaterdag op de markt in Oosterbeek.
We spelen in de muziektent op het marktplein van ongeveer 16:00 uur tot 20:00 uur om de wandelaars binnen te halen van de Airborne wandeltocht.

Kom vooral kijken en luisteren, maar hou er rekening mee dat Oosterbeek niet toegankelijk is voor auto's.

En wat dacht U van mijn Nederlandstalige teksten ??
Die gaan ook gewoon door.

Wat zit er allemaal in de pijplijn:

Te Moe
Liever De Minderheid
Jeuk
Het Laatste Paradijs
Manitou
24 uurs Blues

En al braaf wachtend op publicatie:

Heel De Nacht Door
Levensweg
In De Lente Van Mijn Gekte
Hopeloos Humaan
Luis In Je Pels

Ik hoop deze maand of volgende maand ook nog werk op te nemen met René mits hij voldoende hersteld is van zijn operatie.
René, vanaf deze plek beterschap en een voorspoedig herstel toegewenst.
Remember Willibrord !!

Kortom, U heeft de helft van de Blues Based CD gehoord, de rest volgt, maar eerst even wat andere zaken.
Bijvoorbeeld de tekst Luis In Je Pels, die mijn inziens goed past weer beginnen met werken en school.
Enjoy !!

Luis In Je Pels

Als jij zegt zwart
Dan zeg ik wit
Zeg jij dat ook
dan zeg ik dat er grijs in zit

Als jij zegt hoor
Dan zeg ik kijk
Zeg jij weer zie
En zo krijg ik dan toch gelijk

Ik ben de luis in je pels
Maak je woest, ik maak je hels
Ik ben de luis in je pels
Ja ik ben en blijf rebels

Je stuurt me links
Dus ik ga rechts
Een eigenweg
Dat vind jij eigenlijk iets slechts

Want ik ben dom
En jij geleerd
Maar waarom heb
Jij het dan telkens weer verkeerd

Ik ben de luis in je pels
Maak je woest, ik maak je hels
Ik ben de luis in je pels
Ja ik ben en blijf rebels


Ik terg je steeds
Ik irriteer
Zie waarheid die
Je maar blijft missen keer op keer

Je voelt je stom
Staat in de zeik
Mijn schaduw zet
Je steeds publiekelijk te kijk

Ik ben de luis in je pels
Maak je woest, ik maak je hels
Ik ben de luis in je pels
Ja ik ben en blijf rebels
Greetz,
Harrie

8 opmerkingen:

René zei

Je bevindt je op twitter niet in verkeerd muzikantengezelschap ... zie http://mashable.com/2009/07/08/twitter-musicians.

René zei

Veel plezier en succes toegewenst bij het komende optreden. En uiteraard ook mooi weer!

Harrie zei

Thanx René.
Ik ga eerst morgen het spits van de werk week afbijten. Zal een hele klus zijn na alle vrije tijd. ;o)

En dan gaan ik kijken naar je Twitters ghe ghe. ;o)

Greetz,
ikke

René zei

Ik ben nu klaar met alle nieuwe sites/spaces/accounts. Als je nu naar een van je Reverbnation-players een nieuwe song upload dan genereert Reverbnation automatisch een twitter-bericht (tweet) naar de betreffende twitter-account. Mocht e.e.a. niet duidelijk zijn, of anders moeten, je weet me te vinden ;)

René zei

Succes toegewenst met de start van het werk. We spreken elkaar hopelijk binnen niet al te lange tijd in real life.

WJ Slaats zei

Heel erg veel goeie actie alhier en op veel andere plaatsen. Ben onder de indruk en heb bijna vakantie nodig om alles te kunnen en blijven volgen :-)

Willy

René zei

Ik heb de Harrie Hendriksen-collectie in de player beluisterd. Veel is me uiteraard bekend. Ik heb met genoegen geluisterd. De songs van Lust vind ik ook buitengewoon. Jij hebt daarvan toch de teksten geschreven? De zang doet iemand anders toch, want jij was naar ik me herinner geen zanger binnen deze band. Al met al een fraaie collectie.

Harrie zei

Klopt.
Zang en lead gitaar binnen Lust werden door Jeroen de Zeeuw gedaan.

Zijn broer Mario zat op de bas, Svene Hendriks Franssen de slag gitaar (en het mooie intro van Loop Naar De Hel als ik me niet vergis) en Desmo Schut deed de drums.

Ik heb deze nummers wel een keer live gespeeld met de band op een oudejaars concert.

Een van mijn eerste gave publieks ervaringen.....een vol cafe dat "Loop Naar De Hel" met me stond te bleren. ;o)

De volgende daarna was in de Boerderij....met een bepaalde gitarist......hoe heet ie ook al weer....Oh ja, René Clemens ;o)

Greetz en bedankt voor het compliment.
Harrie