donderdag 24 september 2009

Tot Slot....

Inmiddels heb ik met René 10 nummers geadopteerd die hier in verschillende formats voorbij zijn getrokken.

Om het nog even samen te vatten geef ik graag door hoe ik het op de speler van mijn vrouw gezet heb.
Speciaal voor degene die de nummers willen downloaden en vaker beluisteren.

Ik heb een map aangemaakt en die Hendriksen en Clemens - Hopen Geloof en Liefde genoemd.

Die titel is niks definitiefs, maar ik vond hem wel bij de thema's van de nummers passen.
En omdat hoop niks met leven in het NU te maken heeft, maar we wel heel veel geloof en liefde delen dacht ik dat dat wel een mooie titel was.

Maar voel U zelf vrij om er wat dan ook van te maken ;o)

In die map zitten de volgende versies in deze volgorde:

01 - Soulmate (Final mix)
02 - Moeras Van Mijn Bestaan (Final mix)
03 - Nachtlicht (Final mix)
04 - Niemandsland (Final mix)
05 - In De Heer (Final Mix)
06 - In De Lente Van Mijn Gekte (Final mix)
07 - Geloof Me Maar (demo)
08 - Levensweg (Final mix)
09 - Depressie (René vocals demo)
10 - De Laatste Zullen De Eerste Zijn (Final mix)

Nummer 10 is eigenlijk ook de demo versie, maar zo teer en mooi dat ie wat mij betreft definitief is.

Op bovenstaande wijze is het, volgens onze eerste officiële fan, mijn vrouw, een meer dan lekker album om te beluisteren op je MP3 speler.

Hoe dan ook, als U als luisteraar er maar half zoveel van zou genieten bij het luisteren, als wij genoten hebben van het maken, dan zit het wel snor !!!
Hoe je er ook naar luisteren wil ;o)

Downloaden van deze versies kan op ReverbNation.

Kortom, het is maar een tip, dus bovenal...Enjoy The Music.
All the music !!

greetz,
Harrie

3 opmerkingen:

René zei

Oei nou had ik net 'Depressie' uit de ReverbNation-player gegooid nadat ik een nieuwe versie van 'In De Heer' geupload had. 'Depressie' komt een beetje wonderlijk over tussen de andere songs, maar ik heb hem weer in de player teruggezet. Ik ga er vanuit dat we binnen niet al te lange tijd samen een opname van deze song maken.

René zei

Ik heb onze songcollectie inmiddels ook op mijn iPod staan ... een waar genoegen om naar te luisteren.

Harrie zei

We stoppen zeker niet René.
Daar is het veel te leuk voor.

Geniet van de muziek Bro' ;o)

Greetz,
Harrie