zaterdag 2 mei 2009

Maar Lachen Is Het Wel !!


Ik was vorige maand aan het schrijven, zonder verdere bijbedoelingen, en opgeslagen in de map "te publiceren", merkte ik op dat de titels achter elkaar een hele zin vormde.

En zo had ik toch maar weer een soort van trilogie geschreven. ;o)

En de tekst Maar Lachen Is Het Wel, is dus het laatste stuk van die zin.
Als de andere 2 geplaatst zijn lezen de 3 teksten onder elkaar de hele zin zoals ik hem opmerkte.
En dat kan dan weer rechts in dit blog waar de historie van deze maand terug te vinden is.


Tsja,......Maar Lachen Is Het Wel.
En dat terwijl er momenteel helemaal niet zoveel te lachen valt.

En toch.......terwijl ik weer mensen hoorde zeggen dat alles voorgoed veranderd was, bedacht ik me dat ik het me niet laat gebeuren.
Ik verander niet, ik blijf hopen, leven, ik blijf lachen.
Want als ze me dat afnemen,........dan pas hebben ze echt gewonnen.

Dus gaat deze tekst over ondeugende, plagende vrouwen.
Ik ken er een paar, en ik mag ze graag.
Mogen ze nog vele glimlachjes op onze gezichten plaatsen !!

Enjoy !!

Maar Lachen Is het Wel

Ze is een echte plaaggeest
Is ze altijd al geweest
Ze plaagt echt iedereen
Maar mij plaagt ze het meest

Met een knipoog en een lach
En een tong die veel vermag
Opent zij heel vilein
Met kwinkslagen mijn dag

Soms een tikkie hard
Soms een tikkie fel
Soms een tikkie schuin
Maar lachen is het wel


Ze is een slimme donder
Is lief en heel bijzonder
Is overal voor in
Doet voor niemand onder

Altijd vlot en vliegensvlug
Krijg je alles weer terug
En altijd vlot gebekt
Maar nooit achter je rug

Soms een tikkie hard
Soms een tikkie fel
Soms een tikkie schuin
Maar lachen is het wel

Ze zit iets te beramen
Die hele mooie dame
Ze scherpt al haar tong
Gaat zich weer bekwamen

Mooie dame kom maar op
Gooi cynisme naar mijn kop
Ik kan alles hebben
Je weet ik zeg nooit stop

Soms een tikkie hard
Soms een tikkie fel
Soms een tikkie schuin
Maar lachen is het wel


(break)
Misschien is het allemaal een heel klein beetje fout
Maar hoe vaker ze het doet, hoe meer ze van me houd

Soms een tikkie hard
Soms een tikkie fel
Soms een tikkie schuin
Maar lachen is het wel
greetz,
Harrie

Geen opmerkingen: