donderdag 7 mei 2009

Ik Weet Niet Wat Het Is...

Geen moeilijk gedoe deze keer.
Ik Weet Niet Wat Het Is gaat over missen.

Je kijkt om je heen, en het klopt allemaal wel, maar toch klopt er iets weer niet.
Je weet niet wat het is.

Maar na even denken weet je het wel.
Je mist iemand.
Een beetje wat ik nu heb terwijl ik helemaal alleen thuis dit zit te pennen. ;o)

En de zin is compleet nu:
Ik weet niet wat het is......Wat wij hebben......Maar lachen is het wel !!

Affijn,
Enjoy
Ik Weet Niet Wat Het Is

Alsof ik dwaal
Zonder kompas of kaart
Geen idee waar
Maar ver van huis en haard
Alsof ik drijf
In de stille oceaan
Zonder sterren
Of het licht van de maan

Ik weet niet wat het is
Ik denk dat ik je mis


Alsof ik val
In een erg diep ravijn
Waar de bodem
Best wel hard van zal zijn
Alsof mijn kies
Heel stilletjes en fijn
Getrokken word
Met niets tegen de pijn

Ik weet niet wat het is
Ik denk dat ik je mis


Het is gewoon zo verdomde stil
In en om me heen
Het is gewoon ach ik weet het niet
Druk maar toch alleen

Alsof ik vecht
Voor een verloren zaak
Ik zuiver mik
Maar toch geen bal meer raak
Alsof ik leer
Mijn hoofd als een vergiet
Punt van me tong
En toch weet ik het niet

Ik weet niet wat het is
Ik denk dat ik je mis

Wat ik wel zeker weet
Dat ik je nooit vergeet
Maar verder…..

Ik weet niet wat het is
Ik denk dat ik je mis


Greetz,
Harrie

Geen opmerkingen: