woensdag 15 april 2009

De I Trilogie.....

Drie teksten.
Over drie HEEL bijzondere dames.
Die alle drie een naam hebben meegekregen.
Met een I erin.

Drie teksten over vallen en opstaan.
Over liefde en verdriet.
Over ingrijpende, opvallende, intrigerende dingen die gebeuren.
Maar vooral over de sterke, bewonderenswaardige vrouwen die het overkomt.
En over hoe ik er tegen aankijk.

Of en hoe ik ze plaats weet ik eigenlijk nog niet.
Ik wil niemand voor het hoofd stoten en zal misschien hier en daar moeten goochelen om wat privacy te garanderen.

Waarschijnlijk door de titel van de teksten een andere mee te geven dan hun eigen naam.
Misschien door alleen de tekst te plaatsen zonder verdere uitleg.
Maar hoe dan ook wil ik de komende drie entry's wijden aan deze trilogie.

En ja, daar zit ook EINDELIJK Cyndi bij.
Greetz,
Harrie

Geen opmerkingen: