maandag 27 april 2009

Cool cool rain !!!!


Eindelijk !!!!!! Eindelijk regent het !!
Vele van U zullen het mij niet in dank afnemen dat ik de weersverslechtering zo omarm, maar ik was er hard aan toe.

Nooit eerder had ik zoveel last van mijn hooikoorts (boompollenallergie) als dit jaar.
Ik heb me zelfs een paar dagen geleden in het ziekenhuis moeten melden omdat ik geen adem meer kreeg.
Zo benauwd was ik.

Weer een teken dat de klimaatverandering wel degelijk plaats vind en mensen op meer manieren treft dan alleen natte voeten.
Nu mag het van mij eens even fiks door regenen en vooral schoon regenen.
Die vieze plakkerige gele deken over auto's, ramen en straten schoonspoelen.
Regentonnen weer vullen en al het groen opfrissen.

En dan mogen de zonaanbidders weer.

Vooralsnog schaar ik mij samen met The Who in lofprijzen, Love 'Rain' O'er Me !!

Greetz,
Harrie

3 opmerkingen:

René zei

Beterschap toegewenst en de regen is inderdaad heerlijk verfrissend.

WJ Slaats zei

http://www.youtube.com/watch?v=fVbWZw88g9k

need I say more?

Willy

Harrie zei

Nou in mijn geval vind ik het ook wel lekker als het meisjes regent ;o)

Maar nu kan het herstel inzetten. Gelukkig !!

Dank voor het medeleven boys !!