vrijdag 10 april 2009

Kuiltje in mijn paasei....


Tsja,.....als je het echt niet meer weet ga je rare kopteksten verzinnen.
Heb een uitputtend weekje achter de rug, mentaal en slaaptechnisch gesproken, dus ik wil de paastijd ingaan met een gecombineerd stukje paaswens en een vrolijke tekst.
Gewoon om het mezelf makkelijk te maken ;o)

Om te beginnen wens ik iedereen hele fijne paasdagen.
Met warmte, tijd voor elkaar, lekker eten, plezier en als het even kan stil staan bij wat Pasen voor je betekent.
Voor sommige mensen betekent Pasen het vieren van Lente, nieuw leven.
Voor sommigen betekent het vieren van 'eeuwig leven'.
En voor sommigen zijn het 2 handige vrije dagen die gevuld kunnen worden met achterstallig werk en meubelboulevards.

Ik wens met name die laatste categorie veel sterkte toe.

Om een vrolijke noot te brengen in deze Paasdagen heb ik een vrolijk ei uit gebroed.
De tekst Kuiltje.
Over dat opwindende en fascinerende deukje in de wang dat bij sommigen van ons verschijnt wanneer we lachen.

Enjoy it !!!

Kuiltje

Het betekent dat ze lacht
Heel liefdevol en zacht
Het betekent dat ze straalt
En haar ziel iets moois vertaalt
Heel helder tot mij spreekt
Tot iets in mij weer breekt

Die kleine imperfectie
Met mooie zelfreflectie
Echt de dingen die het doet
Oh ze voelen steeds zo goed
En passie vlamt weer op
Zodat het niet meer stopt

Ik kijk er zo graag naar
Soms zelfs iets te lang
Altijd weer dat mooie
kuiltje in haar wang

Het betekent dat ze vrij
En heftig houd van mij
Klein detail wanneer ze lacht
Maar toch vol vuur en kracht
Zo overweldigend
En zeer bevredigend

Dat mooie kleine deukje
Is’t eerste kleine breukje
In een muur die iets beschermt
En die schuwt wat zich ontfermt
Wat rust en vrede geeft
En zorgt dat je leeft

Ja wat het met me doet
maakt me soms wel bang
Alles door dat mooie
kuiltje in haar wang

Alles wat ik hoor is
Hemels mooi gezang
Keer op keer dat mooie
kuiltje in haar wang

Greetz,
Harrie

2 opmerkingen:

René zei

Een gezegend Pasen toegewenst.

Harrie zei

Jij ook mijn vriend !!

Harrie