zaterdag 25 april 2009

The Last Angel (is a Crea Bea)

Geinspireerd door het werk van mijn dochter Kim ben ik Windows Movie Maker maar eens gaan uitpluizen.

Ben op het nummer The Last Angel van het album The Dreams Of Men van de Prog Rockband Pallas een clip gaan maken.
Een eerste x dus perfect is het zeker niet, maar wilde het toch even delen.

Heb geprobeerd een clip te maken die paste in de sfeer van het verhaal.
Een verhaal over de laatste engel die op het punt staat de mensheid op te geven.

In de slotminuten van dat nummer hoor ik hoop in het nummer, en dat heb ik met beelden willen vangen.
Het project is zo groots geworden dat het niet op You Tube kan, eens kijken of mijn weblog 'm wel pakt.

Een waarschuwing vooraf, dit filmpje kan beelden bevatten die als schokkend kunnen worden ervaren.

Enjoy !!

greetz,
Harrie

Geen opmerkingen: