vrijdag 14 november 2008

Delicate onderwerpen (Part 1)


Ja, ja, je zult er maar last van hebben.......Aambeien.
Met recht een delicaat onderwerp.......niet iets wat je gauw bespreekt.

Geen luchtig onderwerp voor een feestje, geen aandachtspunt voor een CV, geen goeie gespreksopener bij een date.
Kortom, niet iets om over naar huis te schrijven laat staan op een weblog.

Dus moest ik er maar eens een liedje over schrijven ;o) Enjoy !!

De Aambei Blues

Dit is niet leuk
Zelfs zitten lukt niet meer
Dit is niet leuk
Zelfs zitten lukt niet meer
Echt de volgende keer
Pers ik niet zo meer

Dit is niet leuk
Het doet verrekte pijn
Dit is niet leuk
Het doet verrekte pijn
Zoveel ongemakken
Van iets oh zo klein

Dit is niet leuk
Telkens als ik kak
Dit is niet leuk
Telkens als ik kak
Vind ik het met recht
Een anaal ongemak

Dit is niet leuk
Het is gewoon gĂȘnant
Dit is niet leuk
Het is gewoon gĂȘnant
Waar moet ik het zoeken
Mijn anus staat in brand

Dit is niet leuk
Het is echt veel te bont
Dit is niet leuk
Het is echt veel te bont
Eerst de vinger in de zalf
En daarna in mijn kont

greetz,
Harrie

Geen opmerkingen: