woensdag 19 november 2008

"14"

14 word ze alweer.
Onze Kimberly Angela Tara. Mijn Katje.

Net zo mooi, zo niet mooier, van binnen als van buiten.

En wat een verschil maakt één zo'n jaar dan alweer zeg.
Wat worden ze in een jaar tijd alweer een stuk groter.

En kon ik me er vorig jaar nog makkelijk mee afmaken door het liedje Meisjes Van 13 van Paul van Vliet op mijn weblog te zetten, dit jaar moest wat anders worden.

Ik heb voor Kim de tekst Kleine Meisjes Worden Groot geschreven.

Een tekst die me raakt en waar ik trots op ben.
Net als op haar.

Hou van je meid !! Fijne verjaardag !!!

Kleine Meisjes Worden Groot

Ik mis het lekker stoeien
Klieren, kledderen en knoeien
En ik weet dat het zo moet
Maar toch voelt het niet goed
Ik kan je niet beschermen
Van de bommen in de bermen
Voor de pijn van deze tijd
Mijn lieve kleine meid

Van vlinder naar een vrouw
Zo kijk ik nu naar jou
En mijn hart bloed donkerrood
Want mijn meisje word zo groot

Mijn angsten en mijn wensen
Zetten jou tussen de mensen
In een wereld die niet wacht
Die zelden naar je lacht
En tranen ondertussen
Die ik vroeger weg kon kussen
Zijn bewijzen van een strijd
In deze nieuwe tijd

Van vlinder naar een vrouw
Zo kijk ik nu naar jou
En mijn hart bloed donkerrood
Want mijn meisje word zo groot

Nu liefde langzaam seks word
Een gesprek mobiele tekst word
En je vader slechts nog zeikt
Over wat je niet bereikt
Hoop ik dat je nog fladdert
En je soms nog kliert en kladdert
Wat je nodig hebt voor nou
Komt van het kind in jou

Van vlinder naar een vrouw
Zo kijk ik nu naar jou
En mijn hart bloed donkerrood
Want mijn meisje word zo groot


Groetjes,
Papa

2 opmerkingen:

Harrie zei

Ja, dat krijg je als een je een dag van te voren je bericht schrijft.
Dan staat het gepubliceerd op de
19e, maar Kim is natuurlijk op de 20ste jarig.

Ik leer het nog wel eens ;)

Greetz,
Harrie

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met dochterlief!

Groet,

René