zondag 14 januari 2007

Start van de week


Niet zo heel veel groot nieuws wel even een opsomming van wat kleine dingen.
Van het weekend de "grand dame's" Femke en Nienke te logeren gehad.
Het was gezellig meiden !!

Vrijdag gespeeld met XML. Er zijn opnames gemaakt, waar de kwaliteit ongetwijfeld perfect van zal zijn, maar over mijn eigen TBC performance ben ik niet echt te spreken. Het beste was er na het inzingen al vanaf (ik kan dat niet he, doseren), waarna ik de rest van de avond met blijvend adem tekort bleef kampen.
Ben blij dat ik al weer 3 jaar van het roken af ben, anders was het helemaal rampzalig geweest denk ik.

Verder de tip, dat wanneer je leuke nummers tegen komt op mijn site, en je wil er wat mee, wacht dan niet te lang. Ik heb beperkte capaciteit, en gebruik ze om mijn verhalen over muziek e.d. te ondersteunen. Met een nieuw verhaal kan e.e.a. zo maar weer verdwenen zijn.

Ik ga van de week proberen de nieuwe versie van Blogger te instaleren tijdelijk verdwijnen van dit blog of zelfs permanent verwijderen van alle bijdrages behoort tot de mogelijkheden.....



Als het even meezit gaan we woensdag nog even schaatsen in het openluchttheater. Wat zal dat een duur geintje zijn geweest dit jaar, met deze temperaturen.



Affijn,.....it's been an interesting week,....here's to another one !!

Greetz,
Harrie

1 opmerking:

Anoniem zei

Opnamen! Ik ben benieuwd! Succes met overstappen op het nieuwe Bloggersysteem. Het is TOP!

René