dinsdag 23 januari 2007

Happy B-day Bro'

Vandaag 24 januari, is mijn grote (en enige) broer jarig.
Hoewel hij compleet het tegenovergestelde is van mij, is hij wel mijn "echte grote broer".

En ik weet dat hij deze aandacht 'niet zo nodig' zal vinden ;-) ,maar ik wil wel eens kwijt dat ik dankbaar en blij ben dat ik familie heb waar ik onvoorwaardelijk van op aan kan.

Vroeger konden we elkaar als echte broers nogwel eens dwars zitten, nu weten we elkaar altijd te vinden als het nodig is.

Omdat hij in Friesland woont zien we elkaar niet regelmatig, maar dat hoeft ook niet, we hebben dat niet nodig.

Bernard, van harte gefeliciteerd met je B-day. Dat er nog maar veel moge volgen !!

Ik neem er een op jou vandaag (maar betaal 'm zelf ok ??) !!

Greetz,
Je kleine broertje

3 opmerkingen:

Anoniem zei

..........Je grote broer die even stil is,groeten,ook aan Natascha en the kids.Bernard

RACDEK zei

Gefeliciteerd met je broer Harrie!

Groeten,
René

Harrie zei

Bernard, het is je gegund !!

Greetz,
Harrie