maandag 1 januari 2007

HAPPY NEW YEAR !!!!!

Eens zien,........

Het schitterende Pan's Labyrinth in de bioscoop, 3 nieuwe remasters van Whitesnake, Harry Potter 5 in de Bios, Harry Potter 7 in de boekenwinkel, 5.1 releases van Genesis, 5.1 releases van The Beatles, Pirates Of The Caribean 3 met mijn vader gaan zien, een nieuwe plaat + wereldtournee van Uriah Heep, Kim gaat naar de grote school, een nieuwe plaat + DVD van On The Rocks (John Lawton/Jan Dumee) MET een tour, 12 x spelen met XML, ik mag omvallen als daar niet een 13e keer in de vorm van een optreden bij zit, spelen met Rene, optreden met Rene, nieuw werk van U2, Sam's slotoptreden van de theatergroep, Heaven & Hell (Black Sabbath met Ronnie James Dio) op tournee, Kayak live zien, minimaal 12x sex, het nieuwe album van Ken Hensley met daarop "gast-vocalen" van ondergetekende, vrij met de Heideweek, Ghostrider in de Bios, tig bijdrages in dit weblog........

en dat is nog maar het begin.

Ik denk dat het een zeer prettig jaar word.

Greetz,
Harrie

2 opmerkingen:

RACDEK zei

Wow Harrie wat een lijst. Hoop dat er naast ons optreden nog een muzikaal plekje voor mij tussen zit :-)
Tja wat films betreft: het onwaarschijnlijke is waar geworden er is weer een Rocky-film .... je vindt het misschien wonderlijk dat ik daarvan hou, maar dat is dus inderdaad zo :-)
Check: http://www.mgm.com/rocky_balboa
Oke Harrie maak er een swingend, dynamisch 2007 van .... ik probeer je enigszins bij te houden :-)

Keep on chooglin'!!!

Rene

Harrie zei

You bet ya dat daar ruimte voor A Lazy Sunday Afternoon bij zit !!
Mag ook een Monday, Tuesday etc. zijn.
Nee Bro' als er in 2007 niet door ons ergens hoe dan ook gespeeld word beschouw ik 2007 bij voorbaat als NIET geslaagd :-) EN....ik ben overtuigd dat we ook nog wel ergens een concertje mee gaan pikken.

Greetz
Harrie