donderdag 9 november 2006

Weer zingen.......


Op uitnodiging van mijn lieve collega Moni-Q, ga ik morgen zingen met haar man en zijn band.
Vanuit mijn werk ga ik eten bij Moni-Q en dan oefenen in een schooltje ergens in Oosterbeek (geloof ik).
Gewoon om eens te kijken zonder verplichtingen, wie weet is er een 'click'.

Los van wat de toekomst brengen gaat is het gewoon heerlijk om weer eens in "band-formaat" te zingen.
Er zijn niet veel wereldse zaken die ik mis, maar spelen in een bandje is er denk ik wel een.

Ik heb er in ieder geval reuze veel zin in. Ik hou U op de hoogte van verdere vorderingen.

Oh ja, en als het goed is kan er nu ook op mijn posts gereageerd worden... ik zou het leuk vinden af en toe wat feedback te krijgen.

Greetz,
Harrie

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Harrie,
Ja, nu moet ik natuurlijk even een reactie plaatsen :-)
Leuke site! Leuke foto ook van Kim en Sam.
Groetjes aan allemaal!
Eline.

Anoniem zei

Prima Harrie, bent weer met een band bezig. Maak er verdergaand werk van als het kan! Veel plezier en succes toegewenst.

Rene