woensdag 1 november 2006

Pech-dag

Een ongelooflijke pech dag vandaag. Vanmorgen op mijn werk wakker geworden, om een tak in mijn auto aan te treffen, die daar via een zijruit gekomen was. En toen ik naar huis reed om naar de garage te gaan, ook nog een lekke radiator. eerst een uur gewacht op de Wegen Wacht (Tsja, het heet ook niet voor niets "wacht") in mega guur pokkenweer. En de auto was niet echt een schuilplaats zonder ruit. Na het verschijnen van de WW, nog weer moeten wachten op de sleepwagen, in totaal 2 uur. Koud, nat en hongerig verschenen bij de garage. En nou maar hopen dat ik wat terug kan krijgen van mijn werkgever. De boom waar de tak vanaf kwam stond waarschijnlijk op het terrein van mijn werkgever. En als die moet betalen.....zucht.

Nee, het is echt een dag voor "Da Blues". Deze bijvoorbeeld: Chris Rea The Road To Hell And Back is een waar Bluesdocument om je vingers bij af te likken. Over de man en zijn fantastische muziek vertel ik graag later nog eens, maar vooralsnog is bijgevoegde DVD een must voor iedere liefhebber van de blues.

Ik ga een lang weekend naar een huisje van mijn werk, in Sint Maartenszee. Even de sores van me af laten blazen langs het strand.

Greetz,
Harrie

Geen opmerkingen: