donderdag 9 november 2006

Even voorstellen.....

Mag ik U middels dit prachtige medium voorstellen aan mijn 2 oogappels ??
Voor de kijkers links is mijn oudste dochter, Kimberly Angela Tara.
Voor het gemak noemen wij haar Kim, maar als het aan haar vader gelegen had had ze Kat geheten. Nu moet ik genoegen nemen met haar initialen :-)
Ze is nog net geen 12, word naar mijn mening TE snel, TE groot, en is een knappe meid. Praktisch, creatief en ze weet veel van dieren en de natuur.
Wil later Dierenartsassistente worden.
Turnt, houd van Sims spelen op de PC.
Ik leer net zoveel van haar als zij van mij.....en dat vind ik mooi.
De rechtse 'donderstraal' is Samantha Amber Monet. Dat laatste naar de schilder. Ook voor haar hebben we een kortere variant,....Sam. Net 9 geworden, is deze druktemaker een liefhebber van verkleden, zingen en toneel spelen. Ze zit zelfs op toneel les in Cultura hier in Ede.
Sam kan je altijd goed aan het lachen maken, dus ik denk dat ze een comedienne word.
Maar ook mooie kleren dragen en onmogelijke schoenen vind ze prachtig.
Al ruim voor haar zus 'aan de man' want ze heeft al tijden haar vriendje Kai.
Sam houd van spelen, zingen, toneelles, musicals op TV.
Ons zonnestraaltje in huis.....en dat is mooi.
2 meiden die van mij een beter mens maken.......en waar ik reuze trots op ben.
Jongens van de juiste leeftijd mogen zich over 20 jaar melden bij het vreemdelingenlegioen, alwaar zij na 10 jaar trouwe dienst om de hand van mijn dochters mag komen vragen.
Greetz,
Harrie

Geen opmerkingen: