woensdag 28 oktober 2009

Reminder !!!


Vorig jaar presenteerde ik op 5 december een nieuw Sinterklaaslied.
De Sinter Shuffle.
Toen ik mijn collega tekstschrijvers, die hier wel eens lang komen, vroeg ook een bijdrage te leveren aan de inkakkende Sinterklaaslied-cultuur, kwam het begrijpelijke bezwaar dat zij daar nooit genoeg tijd voor hadden.
Daarom roep ik bij deze mijn collega tekstschrijvers op om alvast te beginnen met nadenken.
Sterker nog: Ik daag U uit om rond 5 december een nieuwe bijdrage te leveren aan dit oerhollands cultuurgoed.
Schrijf of componeer een Sinterklaaslied.
Ik ben benieuwd !!
Verras me maar !!
Greetz,
Harrie ;o)

3 opmerkingen:

René zei

Ik ben niet zo Sinterklaasliedjesachtig en dit jaar ligt mijn aandacht bovendien ergens anders. Dus ik laat deze 'Sinterklaasbeker' langs me heengaan.

Harrie zei

Akkoord.
Jammer natuurlijk, maar het moet wel een leuke uitdaging blijven, dus absoluut 0,0 verplichtingen.

Greetz,
Harrie

Anoniem zei

wat ik zocht, bedankt