donderdag 6 augustus 2009

Nieuwe opnames met René Clemens

Gisteren, na VEELS te lange tijd, weer wat Nederlandstalige teksten opgenomen met mijn 'grote broer' René.
En dat dat veels te lang geleden is, weet je, als je gewoon aan het eind van de avond 3 prachtige opnames op de harde schijf hebt gestaan.

Onder het genot van een drankje en geen hapje, hebben we opnames gemaakt van mijn teksten Moeras Van Mijn Bestaan, Soulmate en Nachtlicht.
En met name die laatste grenst aan genialiteit.
Wat een bloedhete, lekkere ( en mag ik het zeggen...??? gewoon retegeile) blues is dat geworden.
We hebben de avond afgesloten met een whisky van allure, gelijk onzer vriendschap, en een vrolijke wandeling in het nachtlicht van de volle maan.
Een perfecte vrienden avond in prachtig gezelschap met een prachtig resultaat.
Wat wenst een man nog meer.


En het voordeel van deze opnames is dat ik ze gelijk kan laten horen.
Ze krijgen nog een oppimp beurt van René, met toevoeging van wat harmonica hier en daar, maar wat we nu hebben is het beluisteren al meer dan waard.

U kunt de opnames hieronder aanklikken of beluisteren op de speler in mijn blog.

Soulmate

Moeras Van Mijn Bestaan

Nachtlicht

Rene, Broeder van mijn ziel, bedankt !!
Niet veel maakt mij gelukkiger dan mijn woorden met muziek de wereld in sturen.
De volgende keer komt sneller !!!!

En aan de rest .......Enjoy de music !!
All the music.

Greetz,
Harrie

1 opmerking:

René zei

Het was een leuke, prachtige avond. Super gezellig en lekkere opnames gemaakt. Kortom helemaal TOP!
Binnenkort zal ik wat instrumenten aan de takes toevoegen.