woensdag 5 augustus 2009

De kat krabt de........


Het is tijd om die kant van mezelf weer eens de ruimte te geven die zijn naam aan dit blog heeft gegeven.
De "Dirty" side.
En dan haal ik altijd graag inspiratie op bij een van mijn grote vocale helden, David Coverdale.


DC, zanger van de band Whitesnake (what's in a name), heeft er een kunst van gemaakt om dubbelzinnigheden in zijn teksten te verwerken.
En de vrouw in al haar schoonheid te bezingen vanuit het oogpunt van de licht opgewonden man.

Ha, als ik het zo opschrijf heeft het zelfs nog een zweem van romantiek. ;o)

Affijn, vaak word een wilde dame in dat soort liedjes beschreven als een 'wild cat' en we zijn in ons land ook wel bekend met het fenomeen 'stoei-poes'.
Ik nam dat gegeven en maakte daar de tekst "Een Kat Die Krabt" van.

Enjoy !!

Een Kat Die Krabt

Ze is een hele wilde meid
Ze is een synoniem voor lol
Ze is een feestbeest permanent
Party time in cruise control

En als de nacht de dag verslaat
De lust het van de rede wint
Word deze jager weer een prooi
Terwijl ze zoete woorden spint

Ze is een kat die krabt
Met mooie kleine klauwen
Een kat die krabt
Ik hoor d’r al miauwen
Een kat die krabt
Die nagels zal ontvouwen
Een kat die krabt
Je huid zal haar onthouden


Ze schurkt zich wild tegen je aan
Een tijgerin die grauwt en gromt
En als haar rug zich krommen gaat
Oh God dan weet je wat er komt

Want je volgt gedwee haar ritme
Soms heel langzaam en soms weer vlug
En voor het einde van de nacht
Krast ze de passie in je rug

Ze is een kat die krabt
Met mooie kleine klauwen
Een kat die krabt
Ik hoor d’r al miauwen
Een kat die krabt
Die nagels zal ontvouwen
Een kat die krabt
Je huid zal haar onthouden


(break)
En ik, ik vind het best
Ik vind het eigenlijk wel leuk
Het komt me ook wel uit
Want ik heb alle dagen jeuk

Ze is een kat die krabt
Met mooie kleine klauwen
Een kat die krabt
Ik hoor d’r al miauwen
Een kat die krabt
Die nagels zal ontvouwen
Een kat die krabt
Je huid zal haar onthouden

greetz,
Harrie

Geen opmerkingen: