zondag 30 augustus 2009

The Dirty Song....

Zo, na mijn laatste entry ben ik bijna continu op visite geweest of heb visite ontvangen, maar nu is het hoog tijd weer het een en ander op te schrijven.

Om te beginnen moet ik U allen nog melden dat met de ongelooflijke en onmisbare hulp van mijn lieve vriend René het duo Blues Based ook flink vertegenwoordigd is op internet.

Met zijn hulp zijn http://www.bluesbased.nl/ en www.myspace.com/bluesbased
het World Wide Web in geslingerd.

Beide sites gaan nog ge-finetuned worden, maar vooralsnog zijn we terug te vinden op het internet.
René,.....Blues Based buigt diep en erkentelijk voor je !!

Ondertussen heb ik besloten dat ik nog een tekst of 2, voorzien van demo hier plaats om dan even een adempauze te nemen van Blues Based en even wat andere zaken te belichten.

Want aan werkelijk alle kanten barst de creativiteit weer open, en ook mijn Nederlandse teksten en Hendriksen & Clemens lopen door, dus verwacht een busy weblog de komende tijd.

Maar, eerst terug naar track 6 van Blues Based.

De tekst van The Dirty Song kon alleen maar geschreven worden door Dirty Harrie himself.
Rob vond er zeer passende muziek bij, met een leuke break, en zonder veel moeite ontstond een zeer geinig lijflied voor ondergetekende ghe ghe ;o)

De regel "church of the dirty mind" is handig geleend van de band Culture Club die al een keer "the church of the poisened mind" hadden gebruikt, maar onder het mom "beter goed geleend dan slecht gejat" zou ik willen zeggen:

Enjoy het nummer hier en de tekst hier onder.
(En onthoud......A Dirty Mind Is Truly A Joy Forever !!)


The Dirty Song

She’s a wildcat
That’ll make you crawl
Burning hot and
Super natural
Eyes you drown in
Like a big blue sea
Little devil
Like an angel to me

A hell raiser
And a load of fun
She’s the trigger
For my loaded gun
Like a storm wind
She is wild and free
Little angel
Wakes the devil in me

Oh the dreams that she is giving me
Are of the wet and dirty kind
Kind of angel you will only see
In the church of the dirty mind
Church of the dirty mind

Like a dancer
All through your mind space
She enchants you
With her angel face
In fire baptised
Your bright burning soul
Gets salvation
When she’s sliding the pole

Like a good girl
Praying on her knees
Thanking heaven
For the things she sees
Like a bad girl
She’s not down there long
Getting ready
Hear me doin’ my song

Oh the dreams that she is giving me
Are of the wet and dirty kind
Kind of angel you will only see
In the church of the dirty mind
Church of the dirty mind


[solo]

[break]

I’m a sinner
Guess I always was
Dirty Harrie
Laying down the laws
But now that push
Is coming to a shove
I surrender
to the Karma of love (uh-huh)

Her holy water will set me free
And through salvation I will find
Kind of angel you’ll only see
In the church of the dirty mind
Church of the dirty mind


Greetz,
Harrie

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Singert en via een omweg via deze weblog René,

Harrie,

Gaaf om te zien hoe een avond noeste arbeid in onze oefenruimte tot resultaat heeft dat we een behoorlijk aantal demo's hebben gerealiseerd die nog erg ruw zijn en waar ook nog het nodige aan gefinetuned moet worden.

Maar vooralsnog schijnen deze demo's nu al behoorlijk goed ontvangen te worden. Misschien zelfs al een gig!!

René,

Langs deze weg harstikke bedankt voor je support bij het realiseren van onze blues based website en mySpace. Waar zouden we staan zonder onze collega muzikanten. Wat ik ook keer op keer merk en zo prettig vind van muzikanten onder elkaar is dat er bijna nooit sprake is van concurentie maar meestal hulpvaardigheid op alle fronten.

Ik kan nog uren doorlullen maar voor dit moment effe genoeg veren...

Grtz,
Rob

René zei

Hartstikke leuk alle ontwikkelingen op het Blues Based-vlak.
Rob, bedankt voor de complimenten.

Groet,

René