dinsdag 30 september 2008

Toontjes III

Het gaat weer alle kanten op met mijn korte krabbels.
Dat vind ik ook niet zo gek, het leven fladdert momenteel ook van links naar rechts.
En omdat het er al weer genoeg zijn om een blog bericht te vullen is het weer tijd voor een publicatie !
Let's Go !!!!!!
Het Zit Erin

Je zit in mijn hoofd, maar meer nog onder mijn huid
Ik zie steeds je gezicht als ik mijn ogen sluit
Dan voel ik intens waarom ik voor je viel
Je zit in mijn hart….maar meer nog in mijn ziel….

-

Jeuk

Ik vind de mug een zinloos dier
Waarom zijn er in Godsnaam muggen hier
Nog liever dan oorlog en ramp
Liever dan andijviestamp
Liever dan Berdien Stenbergs fluit
Hielp ik muggen de wereld uit

-


Uitverkoren

Er is een ding wat ik niet snap
Ze is zo mooi, zo knap
Ze kan alle mannen krijgen
Zo om haar ranke vingers rijgen
En toch koos ze mij

-


Hoop

Ik zie kinderen die voor kinderen zorgen
Met evenveel hoop als angst voor morgen
Een deel zal geluk zijn, een deel goede wil
Één deel zal schreeuwen, de rest houd zich stil
Stil voor de kinderen van morgen

-

Stekeblind

De schreeuw in mijn ogen
Door tranen gedempt
Vroeg om mededogen
Voor jou en mij bestemd

Één blik werd gefluisterd
Zegt meer dan 100 woorden
Maar nooit werd geluisterd
Niemand die het hoorde

Greetz,
Harrie

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Fraaie toontjes!

Harrie zei

Thanx mate !!!