dinsdag 2 september 2008

Back In The USOH (United States Of Holland)

Zo we zijn weer terug, met een hoop nieuws.

Dus gelijk maar met de deur in huis, en ik hou het een beetje steno, omdat ik nog erg druk ben op het moment met van alles en nog wat.

De vakantie, met name in Luxemburg was fantastisch.
Met maar één veregende dag, hebben we gewandeld, geklommen en veel genoten van de omgeving en van elkaar.

Luxemburg is een pracht land, waar we zeer beslist nog eens naar terug gaan.
Het is een vakantie bestemming die perfect bij ons past.

Het nadeel van vakanties is dat het 'echte' leven zich vaak ook keihard weer aandient als je terug komt.
In mijn geval vooral d.m.v. computerproblemen.

Achtereenvolgens een virus, een foutinstalatie van de geluidkaart en een kapot RAM geheugen.
Om RAM gek van te worden.



Je realiseert je op dat soort momenten hoe afhankelijk je van zo'n PC bent.
Al je gegevens, belasting, e-mail, werkbrieven etc. het zit allemaal in je PC, en je kunt er niet bij als hij kapot is.

En nu ik de komende tijd hoop weer te kunnen reintegreren op een nieuwe werkplek, zal ik de PC toch regelmatig nodig hebben.
Na 6 maanden uit de roulatie te zijn geweest en weer te moeten gaan beginnen op een volstrekt nieuwe, nu nog onbekende plek, is spannend voor me.
Ik zie het met vertrouwen tegemoed, maar.......het blijft spannend.

De band is begonnen met hard repeteren voor het optreden op de Airborne aanstaande zaterdag, op het markt plein in Oosterbeek. (Zie ook onze site/Hyves)
We spelen van 16:00 uur tot 18:30, zorg dat je erbij bent !!!!

En tot slot schrijft deze jongen weer.
Ik heb een hele rits aan song ideeen liggen, die ik hoop te gaan uitwerken de komende tijd.

En om alvast een aftrap te geven hieronder een hertaling van het nummer Morphine & Chocolate van de 4 Non Blondes.

Hertaald is het dicht bij het origineel gebleven en toch een heel persoonlijk nummer geworden.
Ik denk dat ik het daarom zo'n prachtnummer vind.

Geniet ervan, en van het leven en elkaar !!

Blues, Rock en Whisky

Ik vervang mijn buien
met vrolijkheid
Vervang depressie
met hoop
Vervang vijanden
met een echt goede vriend

Blues Rock en Whisky ze vervangen iets
Ze vervangen iets

Blues Rock en Whisky
ze beuren me op
Ze warmen mijn hart op
wanneer ik dat wil
Maar zo af en toe als ik, oh als
Ik stop en denk

Blues Rock en Whisky ze vervangen iets
Ze vervangen iets

En ze zeggen “echt....
Je bent al goed onderweg”
En ze zeggen “echt....
Het is de beste weg”

Maar pas maar beter op, voor de kern van je doel
Pas maar beter op, want ze raken een boel
Pas maar beter op, voor de pijn van gevoel
Want je gaat neer, neer, neer, oooohhhh god

En wie mist de zon?
Als zijn ziel word verwarmd door jou
Ik voel me nu eindelijk weer iemand
Ik ben niet bang voor leven
Ik ben bang voor mijn hart
Blues Rock en Whisky vervangen
al jouw liefde nooit

(En dat is liefde meisje)
(Echte liefde meisje)

Is dat niet lief, is dat geen liefde dame
(Echte liefde meisje)
Is dat niet lief, is dat geen liefde dame
(Echte liefde meisje)

Is dat niet lief, is dat niet lief


greetz,
Harrie

1 opmerking:

Anoniem zei

Kapotte pc's .... ik ben er dol op .... heerlijk rustig :-)
Leuke foto's!
Succes met alle plannen!!