dinsdag 16 september 2008

RIP Rick Wright...


Vandaag bereikte mij het bericht dat Richard Wright, toetsenist van Pink Floyd, gisteren aan kanker is overleden.
Voor wie het nieuws gemist heeft, HIER kun je het nalezen.

Wright is verantwoordelijk voor een van de nummers van Pink Floyd die ikzelf op mijn uitvaart wil horen....Great Gig In The Sky van het album Dark Side Of The Moon.


Ik herinner me mijn eerste concert samen met Natascha.
Pink Floyd in het Goffert Park in Nijmegen, een ervaring die ik van mijn leven niet meer vergeet.

En die ON-denkbare reunie in 2005 op Live 8, MET Roger Waters.
Mochten er nog mensen hopen op een vervolg, dan kan dat nu helemaal vergeten worden.
Pink Floyd zonder Wright is ondenkbaar.
En als ik het zo lees, denkt David Gilmour er ook zo over.

Hoe dan ook, ik denk dat ze een mooi plaatsje vrij gehouden hebben bij die Great Gig In The Sky voor Rick......

Thanx f'r the music !!

Greetz,
Harrie

Geen opmerkingen: