vrijdag 8 augustus 2008

Vakantie !!!


Ik denk dat wij een van de laatste der Mohicanen zijn wat betreft vakantie.
Maar sinds vanmiddag 5 uur heeft ook mijn lieftallige egaa vakantie, en kunnen we dus officieel zeggen dat dit gezin VAKANTIE heeft.

De komende week zijn we nog thuis (maar waarschijnlijk zeer actief dus niet bereikbaar ;o), en dan een week aftaaien naar het altijd subtropische Luxembourg.


En als we daar van terugkomen gaan we ons nog een week in de plaatselijke Heideweek storten.
En tussendoor zullen we nog wel hier en daar badderend aan te treffen zijn.

Verder is het vermelden waard dat ik weer aan het schrijven ben, dus die stilte zal in September ook wel ergens doorbroken worden.

Verder hoop ik in September weer voorzichtig met werk aan de gang te kunnen.

En tot slot moet ik nog even melden dat X-treme Midlife 6 september optreed in Oosterbeek i.v.m. de Airborne.
Hyvers kunnen X-treme Midlife opzoeken op http://xtrememidlife.hyves.nl/ (word gelijk even lid !!)

De rest kan info afhalen van http://home.hetnet.nl/~afterthebeep/ .

Cheers, C Ya All On Da Flipside !!!!

Greetz,
Dirty

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Iedereen krijgt wat hem toekomt, ga er dan ook van uit dat het ook daadwerkelijk subtropisch is als je naar "put schijt" gaat in Luxemburg.
Jullie verdienen het!
Grtz,
Bazzy et Moni-Q

Anoniem zei

Een hele fijne vakantie toegewenst voor jullie allen!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Harrie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.