zondag 4 februari 2007

Meer mij op het net..


Het vertraagd wat op mijn Blog. Dat komt omdat mijn lieve Jen me in de wereld van hyves getrokken heeft, en Maris er een soort spoedcursus over heen gegooid heeft.
Voor iedereen die me ooit getracht heeft op Hyves iets te sturen (Patries, Eline etc.) IK WEET NU HOE HET WERKT ;-)

Als er nog mensen zijn die mijn vriendje willen worden, check: http://harrie1.hyves.nl/

In het echte leven staat de wind even tegen, maar dat neemt niet weg dat er toch weer een aantal mooie dingen op stapel staan. Er komt een concert van Neal Morse aan, en als de dokter kan helpen mijn gezondheid wat op te krikken, spelen met XML en eindelijk met Rene.

Ik mis mijn muzikale broertje....en das goed, des te beter kunnen we knallen straks.

Greetz,
Harrie

1 opmerking:

RACDEK zei

Oke Harrie, zo meteen Neal Morse! Praise the Lord! Enne tot ziens op Hyves!!

René