woensdag 7 februari 2007

And the winner is.....

En dan zit het soms zomaar ineens mee.
Kwam vandaag na een vermoeiende slaapdienst met ingewikkelde gesprekken thuis, om daar een groot pakket te vinden van het blad Revolver.

Een prachtblad waar ik sinds nummer 1 op geabboneerd ben.
Even schoot het door mijn hoofd:"Ik zal toch niet perongeluk iets besteld hebben ??"
Gauw opengemaakt, en wat schetst mijn vebazing: 3 geremasterde CD's van Slade en 1 geremasterde live dubbel CD van Slade.
De eerste serie van een uitgebreid remaster programma van deze Engelse Glam Rock band, bekend van hits als Merry X-Mas Everybody en Gudbuy To Jane.
En toen wist ik het weer !! Maanden geleden heb ik meegedaan met een wedstrijd uit het blad, en inmiddels ALLANG weer vergeten.
Ik heb werkelijk NOOIT IETS gewonnen, en nu zo uit het niets voor een dikke 55 Euro aan CD's.
Uit mijnzelf had ik ze waarschijnlijk nooit gekocht, maar nu heb ik weer iets om mijn muzikale tanden in te zetten.
Zo zie je maar, het kan in het leven alle kanten op !!
Op dit moment ben ik even als een kind zo blij ;)
Greetz,
Harrie

2 opmerkingen:

RACDEK zei

Beste Harrie, ik betrap je op een leugen!!! Je hebt wel eens wat gewonnen!!! Op de Uriah sHeep Market, ik stond erbij ..... en won niets ....

René

Harrie zei

LOL, das waar ja, maar ik vermoed daarin toch de hand van Louis :-)

Jouw beloning komt ook nog...zoniet hier dan toch ;-)

Geinig die Slade muziek joh. Pure rock'n'roll....

greetz,
Harrie