woensdag 21 februari 2007

5 nieuwe bewoners...

Gisteren overleed ons laatste ratje. Snuffie.

Ze had een tik gehad, de oude dame, en onderweg naar de dierendokter, waar ze uit haar lijden verlost kon worden liet de oude dame de natuur haar gang gaan en overleed ze zelf.
Wat ik goed vond,.....da's beter zo.

Dus ze heeft een plekje naast haar oude maatje gekregen, in de tuin, en zal de laatste zijn die ooit in deze tuin begraven word.

Maar 'on a brighter note', we hebben nu dus weer 5 nieuwe bewoners op de Aalbeek !!

Mannetjes deze keer, waardoor ik me minder eenzaam kan gaan voelen in dit vrouwen huishouden. ;-)
Type "Dumbo's ", herkenbaar aan de grote oren, en amper 5 weken oud.

En geheel volgens traditie mogen we allemaal een naam uitzoeken. We hebben al een "Jack" naar Captain Jack uit de Pirates Of The Caribbean, een Dummie (verzonnen door onze pleegdochter Sanne) en een Dumbo (naar het Disney olifantje).

Degene met het donkere koppie rechts is van mij. En ik twijfel nog.
Ik vond Mariska wel een leuke naam, maar dat mocht geloof ik niet
;-)

Vooralsnog denk ik aan Boomtown.
Als in Boomtown Rats/ I Don't Like Mondays/Bob Geldof.
Maar ik hou de opties nog even open.

Bezoekers van dit Blog hebben een week de tijd om een leuk voorstel te doen, als het maar iets met muziek te maken heeft.
En wie weet, word die naam de komende tijd hier in huis gebezigt ;-)

Greetz,
Harrie

4 opmerkingen:

RACDEK zei

Allereerst gecondoleerd met het heengaan van Snuffie en vervolgens gefeliciteerd met de nieuwe mannenclub. Mijn voorstel voor een naam is Pinball ..... en als je dat te dynamisch vindt dan maar het wat ingetogener Tommy.

Tja 'Who Are You' kan natuurlijk ook, maar is wellicht te verwarrend.

Rene :-)

WJ Slaats zei

ik zat te denken aan Spears...

Anoniem zei

Ik weet het wel! Wat dacht je van Ronnie? Of James? Of Dio. Of toch maar gewoon Ronnie James Dio als doopnaampjes en Berry als roepnaam?

Harrie zei

HAHAHAHA LOL, jij zit veels te weinig achter internet om met prijsvraagjes hier mee te doen ;-)
MAAR, dankzij jou zit ik even helemaal INTO Jorn Lande. Wat een megastrot heeft die gozer zeg.
TOP !!!