vrijdag 26 juni 2009

Michael.....

Ik wou iets heel anders schrijven.
Maar mijn hele ochtend draait om het nieuws dat Michael Jackson overleden is.
De King Of Pop.

Een van de laatste grote vernieuwers in de popmuziek.

Nu, nog voor de geruchten starten en de mythe begint, wil ik vooral vast houden hoe ik hem zag.
Als een zielige man.
Die tot voorbeeld zou moeten dienen voor iedere ouder die zijn of haar kind een idolspodium op douwt met het idee dat faam en beroemdheid het antwoord is op alles.

Een man ook die geniale liedjes schreef, die ook in mijn rockwereld erkenning kregen.
Mijn favoriet is Stranger In Moscow.
Een nummer (en videoclip) dat heel veel opsomt van het leven van Michael.

Ik plaats hier Billie Jean van Chris Cornell....mijn manier van eerbetoon.




Ik hoop dat Michael eindelijk de rust heeft die hij gezocht heeft van kinds af aan.
Dat hoop ik echt.

Greetz,
Harrie

Geen opmerkingen: