maandag 18 februari 2008

Egoos.......

Ik ben op dreef qua schrijven.....

Het trieste is echter dat onderstaand verhaal op een echt persoon gebaseerd is:

Egocentriste
Een levenspad
Dat eenzaam alleen bewandeld word
Een ‘vriendenkring’
Die slinkt en langzaam aan verdord
Een hart dat klopt
Voor niemand anders dan zichzelf
Een ziel zo hol
Echoot als een eeuwen oud gewelf
Het bloed zo koud
Dat geen passie het meer stromen laat
Het leven leeg
Omdat het alleen maar om haarzelf gaat
Niemand veilig
Iedereen word ooit ergens door haar genaaid
1 ding heilig
Dat je ooit zult moeten oogsten wat je zelf zaait

Ze hoeft alleen nog maar te sterven
Dood is ze allang
Maar dat sterven zal nog wel even duren
Zo ben ik bang
Tot die tijd is het antwoord op mijn woede
en op mijn verdriet
Me te laven aan de liefde die ik wel heb
en zij dus niet

Greetz,
Harrie

Geen opmerkingen: