zaterdag 16 december 2006

XML update


Vrijdag SUPER gespeeld met de band. Een dampende versie van Hey Joe neer gezet, en ook de rest van de nummers hebben een tikkie erbij gekregen.
Ik heb maar van de gelegenheid gebruikt gemaakt om mijn lidmaatschap van deze rock 'n' roll bende te bevestigen. I'm in a band again !!!!

Het kan nog even duren voor we live te bezichtigen zijn, maar wanneer dat moment daar is ben ik er heilig van overtuigd dat we de tent plat gaan spelen. Zoniet met onze virtuositeit, dan trekken we gewoon gezamenlijk onze schoenen uit.

Het spelen kwam net op tijd, aangezien ik zaterdag wakker werd en er achter kwam dat ik het "stevige verkoudheids stokje" had overgenomen in onze gezinsmarathon.
Van dampend naar Dampo zullen we maar zeggen.

Op veler verzoek ben ik zelf ook maar YouTuber geworden om zo de enig ander overgebleven clip van Sinister Purpose als voorprogramma van Uriah Heep beschikbaar te maken.
Je kunt het vinden op http://www.youtube.com/watch?v=kO2BwMAtRQ0

Greetz (en tot in gezonderder tijden...)
Harrie

1 opmerking:

RACDEK zei

Hi Harrie,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je toetreding tot de band. Top!!! Ik ben heel benieuwd. Als je opnames heb dan graag mp3's daarvan!
Knap snel op van je verkoudheid ..... voel me trouwens ook wat rillerig .... hopelijk waait het over.

Groeten,
René