dinsdag 5 december 2006

Tip (Mission Impossible)


Dit is waargebeurd. Ik zeg het er maar even bij omdat het zo onwaarschijnlijk is als wat. Gisterenavond had Natascha de laatste hand gelegd aan de surprises van de kinderen.
Tegen een uur of 12 viel mij de wat belabberde houding van de Piet op die sam in elkaar geknutseld had.
Het bleek dat mijn lieve vrouw het idee opgevat had om het steeds weer los latende gedicht, in plaats van met plakband, met een punaise vast te zetten.
Op zich een goede tip, ware het niet dat het kado wat zich in het Pietenhoofd bevond een bal was.
Vanmorgen keivroeg zijn we naar Natas' d'r werk (Bart Smit) geraced om een nieuwe bal te scoren die ik als de sodemieter weer in het Pietenhoofd verwerkt heb om de surprise, inclusief een HEEL kado, nog VOOR de aankomst van Sinterklaas bij school af te leveren.

En wat vannacht nog een 'Mission Impossible' leek is inmiddels geslaagd.

Mijn lieve vrouw, ik ga haar opgeven voor Beauty & The Nerd.....voor beide catagorien. ;-)

Greetz,
Harrie

2 opmerkingen:

RACDEK zei

Hum .... no comments deze keer ...

Rene :-)

Anoniem zei

Natas ik had je intelligenter ingeschat.......

Gr Patricia