maandag 11 december 2006

Deck The Halls...


Vandaag hebben Natas' en ik ons gewaagd aan de jaarlijkse huwelijkstest: "Het aanbrengen van de kerstversiering."
En dat ging dit jaar boven verwachting goed. Geen omgevallen Kerstbomen, geen niet passende kluiten, kapotte lampjes, kapotte ballen. Natas' had er zelfs meer stress van dan ik, en dat is een unicum ;-)

Eigenlijk ziet het er wat sfeervoller uit dan boven op de foto (zie foto beneden) maar de bovenste geeft me de mogenlijkheid ongegeneerd met de bron van al mijn muziekkennis te pochen. Mijn CD verzameling waar ik zowel blij mee, als trots op ben.

Greetz,
Harrie

1 opmerking:

RACDEK zei

Jingle bells, Jingle bells, jingle all the way
O what fun it is to ride in a one-horse open sleigh
Jingle bells, Jingle bells, jingle all the way
O what fun it is to ride in a one-horse open sleigh

Dashing trough the snow, in a one-horse open sleigh
Over fields we go, laughing all the way
Bells on bobtyail ring, making spirits bright
What fun it is to ride and sing a sleighingsong tonight