zondag 19 juli 2009

Jamming In The Wild (met Slaats & Clemens)

Vandaag met Natascha wezen kijken bij het optreden van mijn goede vrienden Slaats en Clemens.

In een angstig zonnetje, af en toe wat verwaterd, maar vooral toch dapper schijnend, was het goed toeven op Everwijnsgoed in Renkum.

Een prachtige plek waar vele zomerse zondagen aan cultuur en kunst in haar vele vormen gewijd word.

En René zou René niet zijn als hij me niet voor de microfoon zou slepen.
Ten eerste om Moeras Van Mijn Bestaan te doen.
De onlangs door mij geschreven tekst.

Ik had het nummer nog NOOIT gedaan, maar René kan niet zoveel met 'kan ik niet' als excuus, dus na 1 mini try out het podium op.
Of in dit geval "De tent in"

In de tweede rit hebben we met zijn drietjes wat gedaan.
Een jam over het bluesnummer Before You Accuse Me.
En wat IS het waanzinnig lekker als 3 mensen onvoorbereid een podium kunnen betreden, en toch elkaar zo de ruimte kunnen geven, dat iedereen schijnt, maar vooral het gezamenlijke eindproduct staat als een huis.

En klinkt als een klok.
Helaas was de batterij van de camera leeg waardoor het nummer er net niet helemaal opstaat.

Daarna nog met René Born On The Bayou gedaan, en van die 3 nummers spelen een mega kick over gehouden.
Lekker met een hoofletter L.

Bedankt René en Willy voor het delen van het podium en bedankt voor de kick-ass muziek.
Het was super.

Voor meer Slaats & Clemens, check hun site HIER !!

Greetz,
Harrie

4 opmerkingen:

René zei

Ontzettend leuk blogbericht over een sublieme sessie. Ik heb genoten van jouw spontane zangbijdragen. Ook Willy was geweldig goed bezig op bluesharp. De onderlinge chemie was op zijn best. Dit is de blues en wij zijn de bluesmannen!

willy.slaats zei

Ja ik ben het natuurlijk helemaal eens met de vorige reactie én met de inhoud van je blog. Leuk hoor. Het was echt te gek!

Willy

Harrie zei

En mag ik er even op wijzen Willy, dat ik bij het zien van het filmpje pas in de gaten had, dat jij EN een waanzinnige mondharpsolo gaf EN een flitsende microfoonredding in huis had.
Allemaal in één moeite door.

Dat is pas vakmanschap !!! ;o)

Greetz,
Harrie

WJ Slaats zei

Mijn microfoon en ik zijn als vrienden. Die laat je nooit vallen ;-)

willy