zaterdag 21 februari 2009

Slaaf....


Ok, let's face it......de vrouwen hebben de macht.
Dat gaan wij als echte kerels natuurlijk nooit toegeven, maar we weten het wel.

We houden onszelf voor de gek met termen als 'De Baas In Huis', 'De Broek Aan', 'Kostwinner', maar uiteindelijk gaan we keer op keer toch weer voor de bijl.


Met een schalkse blik, een vurige opmerking, een wulpse beweging, een vage belofte van hemels genot, zijn we verkocht.
Zakt het bloed ons naar de lendenen en voed het niet meer de hersens.
Logisch denken en handelen word ons vervolgens ontnomen.
Door de vrouwen.

En ze weten het zo goed, die vrouwen.
Ik denk dat het in hun instincten genetisch word meegegeven.
De manier om je zin te krijgen zit in een blik, een belofte of een wiegend lichaamsdeel.

En ik ?? Ik vind het niet erg hoor.
Ik vind het prachtig !! Leve de Dominatrix !!

Heck, ik schreef er zelfs een liedje over ;o)
Enjoy !!



Slaaf
-
Ze komt net onder de douche uit
Er glijden druppels van haar huid
Haar naakte lijf brand op me in
En verzetten heeft geen zin
Want mijn knieƫn als verwacht
verliezen van de zwaartekracht
En deze man terwijl hij kruipt
kust de vloer waarop ze druipt

Laat mij je slaaf maar zijn
Geketend aan je pijn
Leg me met passie lust
en liefde aan de lijn
Laat mij je slaaf maar zijn
Laat mij je slaaf maar zijn
Laat mij je slaaf maar zijn

Iedere beweging maakt me gek
Trilt van mijn tenen tot mijn nek
Haar heupen wiegen heen en weer
Gebarentaal die vraagt om meer
Op de grond zegt ze bewust
Kijk lieve schat dit is nou lust
Mijn eigen wil kan op de schroot
En mijn kruis is zwaar in nood

Laat mij je slaaf maar zijn
Geketend aan je pijn
Leg me met passie lust
en liefde aan de lijn
Laat mij je slaaf maar zijn
Laat mij je slaaf maar zijn
Laat mij je slaaf maar zijn

Oh ik doe alles wat ze zegt
Al is het krom zij maakt het recht
Ik geef me over met beleid
Staak bewust mijn stille strijd
De verdediging te broos
Haar ogen zijn genadeloos
Ik dank de Heer voor elke dag
Dat ik haar weer dienen mag

Laat mij je slaaf maar zijn
Geketend aan je pijn
Leg me met passie, lust
en liefde aan de lijn
Laat mij je slaaf maar zijn
Laat mij je slaaf maar zijn
Laat mij je slaaf maar zijn

Ooit maakt ze af
wat we begonnen zijn
Maar tot die tijd…….

Laat mij je slaaf maar zijn
Laat mij je slaaf maar zijn
Laat mij je slaaf maar zijn
Laat mij je slaaf maar zijn
Greetz,
Harrie

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk onderwerp!!

Willy Slaafs (ehh slaats)

Harrie zei

Herkenbaar ?? hehehehe :oD