donderdag 19 februari 2009

Arrow alarm !!!!!

Tot mijn grote verbazing en schrik lijken de dagen van de radiozender Arrow Classic Rock geteld.
Ik las op teletekst dat hun licenties worden ingetrokken, en een beetje surfen op internet leverde al gauw DIT bericht op.

De enige radiozender die MIJN muziek keuze uitzend, in Blues, Blues Rock, Hard Rock, Classic Rock, Progressive Rock, Rock 'n' Roll gewoon Rock.
Verdwijnt.
Naar het lijkt als slachtoffer van de kredietcrisis.

Damn, you George Double U Fuckin' Bush omdat je niet opgelet hebt terwijl dit stond te gebeuren.
Het kost me verdimme al mijn enige echte ether luister genot.


Ik weet nog goed dat Arrow alleen maar via de kabel te horen was, en dat ze zich tevreden moesten stellen met een AM zender frequentie.
Zelfs toen al luisterde ik in de auto liever naar goede muziek met een beroerde geluidskwaliteit, dan naar beroerde muziek in prima kwaliteit.

Uiteindelijk, na veel soebatten en sleuren kon Arrow de oude frequentie van Caz! radio overnemen, en kreeg Arrow de plek in de ether die het zo verdiende.
En een vaste plek onder de 1 knop van mijn autoradio.


En Arrow was meer.
Arrow introduceerde het Classic Rock Festival.

Man de herinneringen die ik daar aan heb, de bands die ik daar heb mogen en kunnen zien spelen.
Arrow bracht met mooie verzamel CD uitgaves oude lullen rock weer in de schijnwerpers.
Veroverde 2,5% van het luisteraandeel in Nederland.

Verrek, ik durf zelfs wel te stellen hier dat Arrow in ruime mate verantwoordelijk is voor de revival van oude rock bands en hun muziek in deze tijd.

Ik roep alle liefhebbers van goede eerlijke en lekkere rock muziek, en alle 40 + ers in het algemeen, die niks op hebben met de huidige tripwipkiphip hop muziek cultuur, op om naar de site van Arrow te surfen en op het e-mail adres wat daar aangegeven is een bericht te versturen.

Arrow moet blijven, en ik vind dat wij daar alles aan moeten doen wat we kunnen.

ROCK ON !!!!!!!!!!

Greetz,
Harrie

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gedaan. Ik ben dan wel geen radioluisteraar maar ik draag Arrow een warm hart toe. Dit mag niet verdwijnen!

Harrie zei

Thanx Rene !!