vrijdag 9 januari 2009

Frisse start......


En toen viel het even stil op mijn blog.
Net zo stil als het buiten is door de witte deken die over ons is getrokken.

Wat is het mooi buiten, en wat hou ik hier van, dit soort winters. Ik geniet met volle teugen.
De schreeuwerige wereld kruipt echt terug onder een maagdelijk witte deken van bijna serene stilte.

Toen ik iedereen een frisse start wenste voor 2008 had ik geen idee dat ie echt letterlijk fris zou worden ;o)

En toch vind ik het nog steeds een mooie wens, "een frisse start".
Veel mooier dan een gelukkig nieuwjaar eigenlijk.
Dat was vorig jaar al na een maand afgelopen in mijn geval.

Wat in de toekomst ligt weten we niet, wat geweest is wel.
En fris aan een nieuw jaar beginnen, met mooie intenties, maar geen verplichtingen of druk, is een mooie gedachte.

En dus wil ik ook hier iets vaker terug naar de basis.
Schrijven over mijn passies (wat hoofdzakelijk muziek zal zijn).
Maar naast schrijven ook veel vaker echt zelfgemaakte muziek laten horen.

Muziek en opnames maken met XML, en muziek proberen te schrijven op mijn eigen teksten, spelen met mijn vrienden en muzikale inspiratiebronnen Rene en Rob.

En af en toe gewoon eens schrijven over wat ik om me heen zie.
En zo af en toe ook echt nog wel een tekst, want dat vind ik nog steeds super leuk om te doen.
Maar dan wat meer de krenten uit de pap, en niet meer een productie van 10+ per maand.

Zo wie zo hoop ik daar geen tijd meer voor te hebben in 2009 ;o)

Voorlopig genieten we van het winter weer met wandelingen door de prachtige natuur en schaatsen met de meiden.

Ik hoop dat mijn gewaardeerde lezer net zo geniet van de mooie dingen van een ouderwetse winter als mijn pareltjes van dochters.

Greetz,

Harrie

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha 'Resurrection Blues' in de player. Lekkere zang en cool gitaarspel :)

René

ps
wanneer kom je weer eens wat opnemen? ... enne laat ook eens wat van je horen via FB :)

Anoniem zei

En natuurlijk ook via MS eens reageren :)

René

Anoniem zei

Leuk trouwens het schaatsvideootje ..... had ik helemaal over het hoofd gezien ..... alleen waarom ben jij niet in beeld al pirouette draaiend op je kunstschaatsen?

René :)

Harrie zei

Ik doet even een antwoord in één keer ;o)

Resurrection Blues.
Was vergeten hoe lekker nummer dat was. Deze opname is zo hoog gezongen dat moet een top dag geweest zijn ;o)

Spelen/opnemen....ik wil snel, dit weekend zit alweer vol, maar volgend weekend ??

Facebook heeft een erg lage prioriteit bij mij.
Wil eerst Reverb Nation en MS onder de knie krijgen, waarbij die laatste erg pittig is.
Hou ook Hyves aan omdat daar nu een fanbase van 50+ ligt voor X-treme Midlife.

Ik zal antwoorden eens gaan proberen via MySpace.

Ik op kunstschaatsen.......ik dacht dat je mijn vriend was....;o)
Nee echt mijn enkels knappen al als ik eraan denk.
Maar ik kan gelukkig ook intens genieten van het plezier dat Kim en Sam er op hebben.

Greetz Bro'

Anoniem zei

Je maakt je er 'makkelijk' vanaf ... kom op bind die kunstschaatsen om en gaaaaaan ..... bel me even dan kom ik het filmen 'Holiday on Ice' :)
MS pittig? Laat me niet lachen .... je bent geen ouwe vent :) enne FB is helemaal hip .... veel mensen (hippe dus) maken de switch .... tja zeg en dan 'FB een lage prioriteit' en dat terwijl Willy en ik daarop zitten ..... hoe durf je het te zeggen ....... schaam je (al dan niet op schaatsen)!
Resurrection Blues klinkt hartstikke leuk ... laten we hem een keer akoestisch doen en ook nog wat andere songs. In het weekend kan ik in principe niet .... heb zondagavond de band en dat is binnen een weekend echt genoeg. Kortom door de weeks een keer .... kan beslist niet alle dagen, maar er is zeker ruimte. Oké en nu als de sodemieter naar FB en dat Hyves .... ach joh dat is voor middelbare scholieren ... dus 'get a life on FB'!

Groet,

René :)