dinsdag 30 oktober 2007

Het Laatste Lied....

Zo, dit bevalt me wel......fotootje zoeken, songtekst checken en erop knallen.
Ik ga even wat hits maken op m'n weblog, laat me weten wat je van de teksten vind !!
(Ook als je er niks aan vind ;o) )

Hier nog een van zo'n 10 jaar geleden, eigenlijk bedoeld voor de band Lust destijds....

Het laatste lied (Hier over)

En ik weet dat het niet mag
en ik weet dat het niet kan
weet dat het niet netjes is
ik weet er alles van
Dat ik haar hier bedrieg
als ik aan een ander denk
maar dat de passie zo hoog oplaait
als ze naar me wenkt

Oooh yeah

Als de keuze tussen vriendschap
en tussen passie gaat
dan is je hoofd allang op hol
en ben je toch al veel te laat
Want je kan niet zonder haar
maar je denkt ook aan je vrouw
dan brand de hel al in je hersens
knaagt je ziel al aan jouw

Oooh yeah

En de liefde is zo bitter
en de liefde is zo zoet
en het maakt m'n leven zuur
omdat ik kiezen moet
Want ik kan niet zonder jou
en ik wil wel iets met haar
en de keuze maakt me gek
en de liefde maakt me naar

Oooh yeah
Greetz,
Harrie

1 opmerking:

Anoniem zei

Is dit door jou geschreven? Is een prima tekst, absoluut!

Rene