maandag 29 oktober 2007

"Blauwdruk Van Een Engel"


Met een giga gebrek aan tijd, maar toch de wens hier regelmatig wat achter te laten, val ik even terug op wat oude songteksten van mij.
Enjoy en laat me weten of je mijn schrijfsels van 10 jaar geleden nog wat te pruimen vind ;) !!

Blauwdruk Van Een Engel

Ze steken me
ze breken me
ze kijken in mijn ziel
ze staan vol vuur
braken de muur
die krakend voor ze viel

Zo onbeschrijflijk mooi
teer en fel en sterk
en ongetwijfeld Gods
allermooiste werk
als zonlicht in de kou
de ogen van een vrouw

Ze strelen me
ze helen me
door hen heb ik geloofd
ze steunden mij
maakten me vrij
in hart en ziel en hoofd

Zo onbeschrijflijk mooi
teer en fel en sterk
en ongetwijfeld Gods
allermooiste werk
als zonlicht in de kou
de handen van een vrouw

Beangstigend
bevredigend
als ik er dichtbij ben
mysterieus
en serieus
het mooiste dat ik ken

Zo onbeschrijflijk mooi
teer en fel en sterk
en ongetwijfeld Gods
allermooiste werk
als zonlicht in de kou
het lichaam van een vrouw
Ik ben zo stil
ik heb geen wil
het zal zo moeten zijn
gebroken hart
een nieuwe start
het is gezonde pijn

Zo onbeschrijflijk mooi
teer en fel en sterk
en ongetwijfeld Gods
allermooiste werk
als zonlicht in de kou
het hart, de ziel van jouw

Als maanlicht fel en blauw
wat mijn hart voelt voor jou
Greetz,
Harrie

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Niet verkeerd, maar de andere tekst is zonder meer beter wat mij betreft.

Rene

Anoniem zei

Ik vind dat we met die tekst(en) van jou iets moeten gaan doen.

Jan

Anoniem zei

Kijk dat vind ik ook Harrie .... ga wat met die teksten doen samen met XML ... dat gaat mooie songs opleveren, ik weet het zeker!

Rene